Adrian schreef : Ik help wel een dagje.
Als ik het verhaal goed gevolgd heb, ligt mijn verdenking bij de Wanli's in combinatie met de achterbrug montage/mankement en of schokbrekers.
Een kleine reactie van de achterbrug veroorzaakt door een reactie van de auto op de weg kan dan makkelijk een slip veroorzaken.
Die Wanli's wil ik ook wel testen onder mijn diesel om die oorzaak uit te sluiten.
Op het eerste gezicht vind ik de schade niet erg groot wat betreft te verwachten gevolgen voor de constructie van het casco.
Een flinke klap met harde impact veroorzaakt meer schade. Een slip zonder obstakels geeft geen schade.
Hallo Adrian, bedankt voor je aanbod! Ik heb nog een paar losse Wanli's liggen maar zonder velg dus, ruim 6 mm profiel, ik wilde ze eerst verkopen maar momenteel denk ik erover om ze ritueel te verbranden. Verder zijn achterschokbrekers en veren krap een jaar oud en gemonteerd door Berle in Amsterdam. Dat is dus in ieder geval goed.
Volgende week is er vast al uitsluitsel over wat wat er verzekeringstechnisch gaat gebeuren met Amerigo, misschien kan ik je de achterwielen met wanlis dan laten testen maar doe dan AUB heel voorzchtig!
 
Groeten Rudiger