Amerigo de weg weer op?

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2009 10:21 #1253869 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic de weg op
Om de auto terug te brengen in concours staat zal wat meer kosten, maar de weg op moet goedkoop kunnen.
Je neemt de witte uit speurders en met een dag werk ben je een heel eind.
Onderdelen verkoop compenseert een gedeelte van de aanschaf.
Ik help wel een dagje.
Als ik het verhaal goed gevolgd heb, ligt mijn verdenking bij de Wanli's in combinatie met de achterbrug montage/mankement en of schokbrekers.
Een kleine reactie van de achterbrug veroorzaakt door een reactie van de auto op de weg kan dan makkelijk een slip veroorzaken.
Die Wanli's wil ik ook wel testen onder mijn diesel om die oorzaak uit te sluiten. 
Op het eerste gezicht vind ik de schade niet erg groot wat betreft te verwachten gevolgen voor de constructie van het casco.
Een flinke klap met harde impact veroorzaakt meer schade. Een slip zonder obstakels geeft geen schade. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2009 12:07 #1253886 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wanlis

Adrian schreef : Ik help wel een dagje.
Als ik het verhaal goed gevolgd heb, ligt mijn verdenking bij de Wanli's in combinatie met de achterbrug montage/mankement en of schokbrekers.
Een kleine reactie van de achterbrug veroorzaakt door een reactie van de auto op de weg kan dan makkelijk een slip veroorzaken.
Die Wanli's wil ik ook wel testen onder mijn diesel om die oorzaak uit te sluiten. 
Op het eerste gezicht vind ik de schade niet erg groot wat betreft te verwachten gevolgen voor de constructie van het casco.
Een flinke klap met harde impact veroorzaakt meer schade. Een slip zonder obstakels geeft geen schade. 

Hallo Adrian, bedankt voor je aanbod! Ik heb nog een paar losse Wanli's liggen maar zonder velg dus, ruim 6 mm profiel, ik wilde ze eerst verkopen maar momenteel denk ik erover om ze ritueel te verbranden. Verder zijn achterschokbrekers en veren krap een jaar oud en gemonteerd door Berle in Amsterdam. Dat is dus in ieder geval goed.
Volgende week is er vast al uitsluitsel over wat wat er verzekeringstechnisch  gaat gebeuren met Amerigo, misschien kan ik je de achterwielen met wanlis dan laten testen maar doe dan AUB heel voorzchtig!

Groeten Rudiger

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC