Sleuteldag 17 oktober Ameide: BRUGTIJDEN, ONDERDELEN DEFINITIEF
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volvovrienden,
Volgende week zaterdag is het zover. De sleuteldag in Ameide.
De volgende leden hebben zich aangemeld, de brugplanning hoop ik vanavond rond te hebben. <u>LET OP</u>: alle werkzaamheden die vermeld staan op de formulieren worden, indien onderdelen benodigd zijn, besteld en klaar gelegd. Ik zal in de planning het overzicht meenemen, zodat iedereen dat nog even kan controleren. Let wel, onderstaande lijst betreft alleen de sleutelaars. Alle anderen die zich hebben aangemeld voor de koffie staan er niet bij. Voor de koffie hoef je namelijk niet aan te melden, iedereen is natuurlijk van harte welkom!
Indien je je niet hebt aangemeld, en je toch wilt sleutelen, stuur dan even een berichtje, dan kan ik nog kijken of ik je er tussen kan krijgen, of achteraan kan laten sluiten.
Ad Kompagne
Cees van Epenhuizen
Manfred de Jong
Peter Mulder
Hendrik Teerink
John van Ginkel
Hein Wolda
Robert Geurts
Mathy van Nisselroy
Joost Jager
Piet van der Plas
Leo Smit
Jeroen Haring
Lieme Huib Osinga
Mart Mus
Jan Uittenbogaard
Erik Teubler
Michel van Winterswijk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tsja, dan wordt een kopje koffie wel heel aantrekkelijk! Ik hoop er ook even bij te zijn.peter 54 schreef : Mooi Hans ,ik heb er zin in en neem appeltaart mee.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik kan mij toch niet bedwingen er iets over te zeggen, n.l. de Volvo700 vereniging VOOR- en door elkaar.?Samen een vuist maken? Elkaars belangen behartigen?
Wat ik bedoel is <a href="/node/28211" target="_blank" title="Discussie Ameide">DIT</a> draadje... kortom Ik heb wat "mixed feelings" hierbij, ook heel vreemd dat dit draadje nu op slot is.Kom ik bijna nergens tegen op dit forum, dat draadjes gesloten worden.
Moest dit echt even kwijt jongelui... sorry, doe er mee wat je wilt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zag het ook pas nadat het dicht gezet was,
Maar volgens mij is daar alles gezegd wat er gezegd moest worden. (zoals Ad daar zelf ook terecht opmerkt)
Als je nog met iemand overleg daarover wil hebben zou ik je aanraden om een PB te schrijven naar de desbetreffende personen.
Laten we dit draadje ajb houden voor deze sleuteldag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dag Jeroen,Jeroen schreef : zonder nou weer dat hele draadje op te rakelen.
Ik zag het ook pas nadat het dicht gezet was,
Maar volgens mij is daar alles gezegd wat er gezegd moest worden. (zoals Ad daar zelf ook terecht opmerkt)
Als je nog met iemand overleg daarover wil hebben zou ik je aanraden om een PB te schrijven naar de desbetreffende personen.
Laten we dit draadje ajb houden voor deze sleuteldag.
ik wil het draadje niet oprakelen, dan mis je mijn punt. Waar het mij om gaat is dit:Stel.. mijn gezin is mijn vereniging, en ik had met de ijsboer afgesproken dat we a.s zondag ijs komen eten met z'n allen leuk zou je zeggen. Maar... nu gaat een van mijn kinderen woensdag zelfstandig lekker een ijsje halen en de ijsboer laat de kleine 2 euro betalen voor een ijsje welke in werkelijkheid 1 euro kost, wat zou dan je reactie zijn? Snap je, dan ga je of praten met de ijsboer of je zegt stek die afspraak maar enz.Wat ik bedoel... juist nu kunnen we iets betekenen voor een lid inzake het dispuut met de Volvo garage in Ameide,. ook in het belang van die garage lijkt mij hoor. Zou Carlo of Nordicar zo gereageerd hebben op de belangen van Ad denk je. Dit even los van dat Ad het draadje wilde sluiten, dat doet er niet toe, het verbaast mij dat er niemand om actie of bemiddeling heeft gevraagd als Volvo front zijnde.Dat we hier beter toch weer een apart draadje over op kunnen starten ben ik met je eens ja.
Rob (Chilm)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat kan iedere willekeurige moderator voor je doen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hans, ik heb je mail beantwoord, sorry als ik je met nog meer werk opzadel.Hans L schreef : Gaat niet lukken zo. wie kan mij helpen, want zo kan ik men niet informeren.