stille afspraken
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 16:49 #1076629
door G.J.M. Molenaar (GAST)
stille afspraken is gemaakt door G.J.M. Molenaar (GAST)
Hallo leden (en niet leden),
Bied ik gisteren avond op Marktplaats op 4 houten deur-panelen voor mijn 760 GLE, als eerste, ben ik zo te zien al door 2 verenigings leden overboden. Dit terwijl iedereen weet dat ik momenteel erg met "houtwerk" bezig ben en stad en land afzoek. Jammer, ik had i.i.g. in deze nooit overboden.
Gr., geejee
Bied ik gisteren avond op Marktplaats op 4 houten deur-panelen voor mijn 760 GLE, als eerste, ben ik zo te zien al door 2 verenigings leden overboden. Dit terwijl iedereen weet dat ik momenteel erg met "houtwerk" bezig ben en stad en land afzoek. Jammer, ik had i.i.g. in deze nooit overboden.
Gr., geejee
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 16:54 #1248665
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi geejee,ik snap je
Hoi geejee,
ik snap je teleurstelling. Niet iedereen houdt er op dat gebied dezelfde waarden en normen op na heb ik zelf ook ervaren. (Waarmee ik geen oordeel doe over waarden en normen van anderen danwel mijzelf, ik constateer het alleen!)
Het zou misschien ook kunnen dat ze je niet herkend hebben als medelid natuurlijk. Maar dat weet ik ook niet, t is maar een gedachte.
ik snap je teleurstelling. Niet iedereen houdt er op dat gebied dezelfde waarden en normen op na heb ik zelf ook ervaren. (Waarmee ik geen oordeel doe over waarden en normen van anderen danwel mijzelf, ik constateer het alleen!)
Het zou misschien ook kunnen dat ze je niet herkend hebben als medelid natuurlijk. Maar dat weet ik ook niet, t is maar een gedachte.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 16:57 #1248666
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En
En zo ga je van 20 naar 60 euro.
Als je iets graag wilt kopen kan je vaak beter gelijk bellen. (nu wat lastig want zijn tel staat er niet bij)
Of stuur man een mailtje wat voor prijs hij in gedachte heeft.
We leven in een vrij land dus verbieden kan je dit niet.
Wellicht hebben de andere leden er niet bij stil gestaan.
Als je iets graag wilt kopen kan je vaak beter gelijk bellen. (nu wat lastig want zijn tel staat er niet bij)
Of stuur man een mailtje wat voor prijs hij in gedachte heeft.
We leven in een vrij land dus verbieden kan je dit niet.
Wellicht hebben de andere leden er niet bij stil gestaan.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 17:14 #1248670
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Herkenbaarheid
Hallo Gert-Jan
Ik denk inderdaad dat je niet als medelid herkent bent door de beide heren.
Mocht jij hem winnen, zou je dan een scan van zeer goede kwaliteit (of een gelijkwaardige kopie) van de inbouwhandleiding voor me willen maken?
groetjes
Mathy (die zich afvraagt waarom het setje niet in de 760 van vóór 1985 zou passen)
Ik denk inderdaad dat je niet als medelid herkent bent door de beide heren.
Mocht jij hem winnen, zou je dan een scan van zeer goede kwaliteit (of een gelijkwaardige kopie) van de inbouwhandleiding voor me willen maken?
groetjes
Mathy (die zich afvraagt waarom het setje niet in de 760 van vóór 1985 zou passen)
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 17:18 #1248672
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Voor de voeten?
Hoi GeeJee,

ik ben een van de overbieders, maar ik heb helemaal niet gekeken wie er nog meer had geboden, en wanneer ik f=dat wel had gedaan had ik je niet als medelid herkend...
Sorry, het was niet mijn bedoeling je 'voor de voeten te lopen'.

GG,

ik ben een van de overbieders, maar ik heb helemaal niet gekeken wie er nog meer had geboden, en wanneer ik f=dat wel had gedaan had ik je niet als medelid herkend...
Sorry, het was niet mijn bedoeling je 'voor de voeten te lopen'.

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 17:24 #1248675
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas
Dit gebeurt helaas steeds vaker,
Wellicht ben je niet herkenbaar als lid (daarom gebruik ik altijd zolang het lukt gewoon mijn naam, mderijke) maar de vereniging is ook niet meer het vriendenclubje van vroeger.
We groeien en er is steeds minder bekendheid onderling. Sommigen zullen niet goed kijken, sommigen letten er niet op en er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die het niet interesseert.
Kortom, een vervelende ontwikkeling (is mijn persoonlijke mening) maar dit zorgt er wel voor dat steeds meer mensen de leuke info voor zichzelf houden, niets melden over aanbiedingen etc. Jammer, maar het is nu eenmaal zo.
Wellicht ben je niet herkenbaar als lid (daarom gebruik ik altijd zolang het lukt gewoon mijn naam, mderijke) maar de vereniging is ook niet meer het vriendenclubje van vroeger.
We groeien en er is steeds minder bekendheid onderling. Sommigen zullen niet goed kijken, sommigen letten er niet op en er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die het niet interesseert.
Kortom, een vervelende ontwikkeling (is mijn persoonlijke mening) maar dit zorgt er wel voor dat steeds meer mensen de leuke info voor zichzelf houden, niets melden over aanbiedingen etc. Jammer, maar het is nu eenmaal zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 17:29 #1248677
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic owh
gaat het ook om de dashboard paneeltjes? daar heb ik namelijk op geboden. Ik kijk meestal niet naar de tegenbieders en daarnaast gebruiken veel leden niet hun eigen naam hier op t forum maar een forumnaam. Je kan er niet zomaar vanuit gaan dat men dit bewust doet vind ik.
Hoe dan ook, succes met de panelen en indien het allemaal lukt ben ik erg benieuwd naar het eindresultaat!

groeten Alex
Hoe dan ook, succes met de panelen en indien het allemaal lukt ben ik erg benieuwd naar het eindresultaat!

groeten Alex
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 17:32 #1248678
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vriendenclubje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 17:45 #1248680
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Flauwe kul
Sorry, maar wat heeft een vriendenclubje nu te maken met het bieden op een of ander onderdeel? Voor de verkoper zijn dit soort afspraken niet ideaa, en je hebt een dikke kans dat een niet lid er mee weg loopt.
Ook hier worden onderdelen aangeboden en gevraagd, en daar wordt ook uitgegaan van een bepaalde minimum prijs, die, als ik de postings mag geloven, door velen als idioot hoog worden beschouwd. Kwestie van een PB sturen met jouw bod en maar afwachten.
Maar om nu te discussieren over "prijs opdrijven", "niet meer zo'n vriendenclubje" sorry, da's voor mij een brug te ver.
JohnPeter
Die veel wil kopen maar eerst wat blauwe brieven mag afwerken. Leuker kunnen ze het niet maken. Leuker? Het begon al helemaal niet als "leuk"!
Ook hier worden onderdelen aangeboden en gevraagd, en daar wordt ook uitgegaan van een bepaalde minimum prijs, die, als ik de postings mag geloven, door velen als idioot hoog worden beschouwd. Kwestie van een PB sturen met jouw bod en maar afwachten.
Maar om nu te discussieren over "prijs opdrijven", "niet meer zo'n vriendenclubje" sorry, da's voor mij een brug te ver.
JohnPeter
Die veel wil kopen maar eerst wat blauwe brieven mag afwerken. Leuker kunnen ze het niet maken. Leuker? Het begon al helemaal niet als "leuk"!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2009 22:45 #1248734
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je hebt wel een punt JP
Tja Geejee je bent er wel mee bezig,
maar anderen ook, alleen die schrijven hier niet een stukje er over.
Dat is best zuur, maar als ik het persé zou willen hebben dan zou ik er op gaan bieden zeker als ik niet weet of iemand lid is of niet.
En een ieder heeft zijn prijs. Maar ja, voor jou is het nu jammer.
Wellicht dat er nog meer setjes zijn, En is een beetje coordinatie wel handig.
maar anderen ook, alleen die schrijven hier niet een stukje er over.
Dat is best zuur, maar als ik het persé zou willen hebben dan zou ik er op gaan bieden zeker als ik niet weet of iemand lid is of niet.
En een ieder heeft zijn prijs. Maar ja, voor jou is het nu jammer.
Wellicht dat er nog meer setjes zijn, En is een beetje coordinatie wel handig.
Moderators: Jerry Stam