Waarom zou een garage bedrijf de volvo 700 laten sleutelen
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik zou graag eens van anderen horen wat de reden zou kunnen zijn dat een garagebedrijf ons bij hem laat sleutelen.
De reden dat ik dit vraag is, dat ik wel eens bij een bedrijf kom en dan denk, hier sleutelen dat zou best eens mooi zijn.
maar wat zijn dan mijn argumenten om de man zover te krijgen dat hij dat doet.
laat maar eens wat horen.
Gr John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit moet je proberen samen met de regiocoordinator doen immers heb je zelf de juiste (goede) contacten met het bedrijf en de RC (vereniging) heeft er een draaiboek voor.henk 940LPT schreef : Ik denk onderdelen verkopen, tijdens de sleuteldag maar vooral ook de rest van het jaar. Dat mensen hun Volvo bij hen in onderhoud doen. En natuurlijk de passie voor onze modellen. Normaal gesproken worden potentiele gastbedrijven voor sleuteldagen vanuit de vereniging benaderd door de Regiocoordinator (RC). De RC is voor de sleuteldag ook het aanspreekpunt voor het gastbedrijf en organiseert de verenigingsleden. Hij maakt een brugplanning en geeft de klussen door. Als je een geschikt bedrijf ziet lijkt het me het handigst dit even met jouw RC te bespreken. Om te voorkomen dat een garage iedere week een ander van de V700 vereniging over sleuteldagen hoort...
daar staat de meeste informatie in voor ieders.
daarvoor is er een inschrijf formulier waarin er duidelijke regels staan mbt aansprakelijkheid, schade en risico's en deze moet dan ook door IEDEREEN ingevuld worden om latere probelmen te voorkomen.henk 940LPT schreef : Sommige garagehouders zien het niet zo zitten ivm verzekeringskwesties, dat kan een reden zijn waarom ze liever niet gastbedrijf zijn.
en dus is er weinig tot geen probleem mbt verzekerings kwesties.
ook deze gegevens staan volgens mij in het draaiboek voor de regiocoordinator.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm