Hallo Volvisti
Omdat ie drie deuren verder ligt dan m'n werk en ik er dus dagelijks langs rij, ben ik vandaag in Kerkrade maar eens bij Joca-Parts (autodemontagebedrijf) het terrein op gelopen. Er staat een 745 automaat. Naast de pook staat 1-2-3-D-N-R-P als ik het me goed herinner (de "3" staat er i.i.g.). Maar ik heb er niet zeker van of dat nog iets zegt over de automaat die eronder hangt. Er zit namelijk een turbodrukmeter in en op het luchtfilterhuis staat "TURBO". Maar onder de kap is geen turbo te vinden. Er ligt wel een (acht kleppen) motor in en een automaat. Verder zit er een open dakje in. Ik heb er niet echt naar gekeken, dus of ie van staal of glas is, in welke staat ie verkeerd, of het een elektrische of een handbediende is weet ik ook niet. De hemel was niet te overzien. Of i.i.g. dat gedeelte dat ervan over is. Het halfleer (zwart) is in een heel redelijke staat (ik had meer interesse voor de onderkant van de stoelen dan de bovenkant. Hoe de achterbank er precies uit zit weet ik dus ook niet). Wie interesse heeft, Sportstraat in Kerkrade, Joca-Parts. Tegenover het oude RODA-JC stadion.
groetjes
Mathy (die de plastic beugeltjes voor de binnenverlichting en een spanbeugeltje voor een middelste gordel voor nop mocht meenemen)