Onze tweede zag vandaag het daglicht: een zoon.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Echt geweldig, 't is weer een klein wonder......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gefeliciteerd Bas!
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Bas, hartelijk gefeliciteerd met je zoon.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Van harte met je zoon.
BTW met moeder en zoon gaat het goed, maar hoe gaat het met vader? En wat vind jullie dochter er van?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat is het zeker.Ik weet dat we bij de eerste, Isis, samen thuis kwmane en de maxi-cosi op de tafel zetten, ernaar keken en tegelijk dachten:" tsjee......dus nu zijn we met zijn drieen." Nu ben ik alleen thuis met Isis, en kan ik ze morgen halen, dat beleef je inderdaad anders, ik had ze liever alledrie samen, bij me gehad vannacht.budo schreef : Vreemde ervaring is het als je dan de nacht alleen ingaat. Geniet van je rust vannacht!
't Is niet anders.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat is de vraag Mathy.Isis is de hele dag bij opa en oma geweest, die met zijn drieen rond de klok van 2 en rond de klok van 7 langs geweest zijn.Echt ervaren hoe ze het thuis vind, dat hebben we nog niet.We hebben haar vooraf duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en dat ze een broertje of zusje kreeg.Daar heeft ze het regelmatig over gehad, tot aan:" Baby, kom nou naar buiten!" toe.Vandaag zei ze "Geen zusje papa, broertje......" Ze snap het wel, denk ik dan.Aandachtverdeling wordt de volgende uitdaging, ik ben daarom blij, dat we morgen lekker met zijn tweetjes aan de ontbijttafel zitten (hoewel ik nog steeds liever met zijn vieren geweest was.)Mathy schreef : BTW met moeder en zoon gaat het goed, maar hoe gaat het met vader? En wat vind jullie dochter er van?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geniet er van...
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-