Over adverteren en lid zijn
- Raf Lambrechts
- Verbannen
-
Van mij en mijn vader ook!whitehorse schreef : betreft een ovatie voor Frits!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Joost
kijken julie dan alleen op deze site als julie iets zoeken????
of kijk er buiten mij en een paar andere mensen niemand op marktplaats?
speuders of autotrack.
met de opmerking:
hier ben ik het wel met frits eens.960 estate 1996 schreef : Dus kan een niet lid nooit de auto van een lid kopen.
De meeste leden hebben er al eentje dus maak je naar mijn idee meer kans dat een niet lid hem koopt.
Die dan ook weer lid kan worden.
maar
maar in dit draadje lijkt het nu wel op of we nu de enige site in NL zijn waar er volvo 700 /900 en onderdelen kunnen worden aangeboden.solexpaul schreef : Als liefhebbers hebben wij er denk ik veel aan dat er zoveel mogelijk aanbod op deze site verschijnt. Het lijkt mij daarom niet raadzaam om niet leden niet de gelegenheid geven hier te adverteren.
Groet,
Paul
marktplaats is denk ik dan voor niet leden de aangewezen plaats om te adverteren
en voor de leden is er niet voor niets onder de advertenties de link
<a href="/node/3714"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/3714 onderdelen markt en
<a href="/node/3713"> www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/3713 auto's markt
maar het gaat erom wat kan en wat niet.
Nu worden er bijv.volvo 240 onderdelen aangeboden op deze site want ze zouden kunnen passen op de 700.
straks staan er komplete 240 op Als argument ze lijken een beetje op een 700
misschien wel een verdwaalde 360 GLT immers daar ligt dezelfde motor in.
of een 460 staat toch ook volvo op???????

I rest my case
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jij probeert nu je gelijk te krijgen over iets dat je niet hebt.
En je probeert nu met drogredeneringen en dingen bij halen die er niet bijhoren en foutief doorredeneren een toon te zetten die mij niet echt bevalt.
Ik pas in mijn jas, mijn jas past in mijn tas, dus ik pas in mijn tas en dat soort blondvenlose redeneringen.
Die discussie is al eens eerder gevoerd en daar is heel duidelijk uit gekomen:
<u>Alleen wat met 700/900 te maken heeft komt er op: de rest niet</u>
<u>LEDEN </u>hebben wel een voordeel:
De rubriek: van leden voor leden. Daar kun je van alles op plaatsen
maar DIE is ALLEEN voor leden, niet-leden kunnen er wel kijken en kopen, maar niet plaatsen
Dat is wat jij wil en dat is er dus al.
Ga maar lekker je Kees resten, maar de laatste posting slaat als een tang op een varken verder
Succes der mee
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik vind het prima zoals het nu is, maar daar zijn de meningen nogal over verdeeld, blijkbaar.
En een niet lid kan toch gewoon via MP een auto van hier kopen, staan die van ons in 9 van de 10 gevallen ook op!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
De topicstarter van die advertentie heeft inmiddels van mij een bericht ontvangen.asatter schreef : Nu worden er bijv.volvo 240 onderdelen aangeboden op deze site want ze zouden kunnen passen op de 700.
Volgens mij ben je al wel lang genoeg lid, om te weten dat het zo echt niet gaat.Tussen de regels door, lees ik dat je van mening bent, dat erop een betere manier gemodereerd kan worden en persoonlijk vind ik het jammer dat je dat zo ziet.asatter schreef : straks staan er komplete 240 op Als argument ze lijken een beetje op een 700
misschien wel een verdwaalde 360 GLT immers daar ligt dezelfde motor in.
of een 460 staat toch ook volvo op???????