Afspraak = afspraak deel II
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2009 22:19 #1076203
door V700 register
Afspraak = afspraak deel II is gemaakt door V700 register
Vrienden,
Met belangstelling het eerste topic gelezen. Mij moet het volgende van het hart:
Helaas zijn er leden binnen deze vereniging waar moeilijk afspraken mee te maken zijn. Ik doel op het volgende:
Ik had een leuke aanbieding matsets en ruitenwisserbladen. Dit is bij een heleboel leden naar uitermate tevredenheid afgewikkeld. Helaas zijn er leden die ondanks voorstellen mbt mogelijkheid tot versturen etc. de koop na maanden nog niet hebben afgewikkeld.
Ik verdien er zo goed als niets aan, was als geste voor de verenigingsleden bedoeld en ik vind het uitermate jammer dat sommigen onder u mij dan met de bestelde spullen laten zitten.
1 lid spant de kroon, heeft de spullen gehad maar betaalt gewoon niet. Reageert ook niet meer op mails etc.
Erg jammer.
Ik wijs naar niemand maar wie de schoen past trekt hem aan.
ps ik heb nog enkele sets wisserbladen, ik zie deze echter pas als verkocht als ik de centen binnenheb of dat je ze komt halen. Ik reserveer niets meer en betaling contant bij afleveren of over de bank bij versturen.
Gelukkig heb ik ook zeer goede ervaring met leden die wel alle (betalings en afname)afspraken nakomen maar de goede moeten in dit geval onder de kwaden lijden. Als ik wat koop dan wikkel ik het gelijk af, of het nu een groepsbuy is of als ik onderdelen koop. Dat vind ik niet meer dan normaal maar helaas hebben enkele lieden hier een andere mening over.
Jammer maar helaas ik heb mijn leergeld betaald.
Zo, dat lucht op.
Fijne avond allen.
Groet,
Paul
Met belangstelling het eerste topic gelezen. Mij moet het volgende van het hart:
Helaas zijn er leden binnen deze vereniging waar moeilijk afspraken mee te maken zijn. Ik doel op het volgende:
Ik had een leuke aanbieding matsets en ruitenwisserbladen. Dit is bij een heleboel leden naar uitermate tevredenheid afgewikkeld. Helaas zijn er leden die ondanks voorstellen mbt mogelijkheid tot versturen etc. de koop na maanden nog niet hebben afgewikkeld.
Ik verdien er zo goed als niets aan, was als geste voor de verenigingsleden bedoeld en ik vind het uitermate jammer dat sommigen onder u mij dan met de bestelde spullen laten zitten.
1 lid spant de kroon, heeft de spullen gehad maar betaalt gewoon niet. Reageert ook niet meer op mails etc.
Erg jammer.
Ik wijs naar niemand maar wie de schoen past trekt hem aan.
ps ik heb nog enkele sets wisserbladen, ik zie deze echter pas als verkocht als ik de centen binnenheb of dat je ze komt halen. Ik reserveer niets meer en betaling contant bij afleveren of over de bank bij versturen.
Gelukkig heb ik ook zeer goede ervaring met leden die wel alle (betalings en afname)afspraken nakomen maar de goede moeten in dit geval onder de kwaden lijden. Als ik wat koop dan wikkel ik het gelijk af, of het nu een groepsbuy is of als ik onderdelen koop. Dat vind ik niet meer dan normaal maar helaas hebben enkele lieden hier een andere mening over.
Jammer maar helaas ik heb mijn leergeld betaald.
Zo, dat lucht op.
Fijne avond allen.
Groet,
Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2009 23:04 #1246450
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic helemaal mee eens.
Hoi Paul,

Ik ben het helemaal met je eens en ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan baalt, en ik vind ook dat dit best eens een keer gezegd kan worden.
Vaak hebben PB's helemaal geen zin, al helemaal niet wanneer daar niet eens op gereageerd wordt..... en zolang je mensen maar <u>niet onterecht kwetst of belachelijk maakt</u> zie ik niet in waarom er hier niet publiekelijk over gesproken of gediscussieerd zou kunnen en mogen worden.
En soms mag je mensen ook best waarschuwen voor mensen die keer op keer hun beloftes niet nakomen, om zo herhaling te voorkomen. En gewaarschuwd mens telt voor twee toch?
Zolang we het maar netjes houden is met een gezonde discussie helemaal niets mis, en kan vaak heel verhelderend werken.
Zo nu ga ik slapen......

GG,

Ik ben het helemaal met je eens en ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan baalt, en ik vind ook dat dit best eens een keer gezegd kan worden.
Vaak hebben PB's helemaal geen zin, al helemaal niet wanneer daar niet eens op gereageerd wordt..... en zolang je mensen maar <u>niet onterecht kwetst of belachelijk maakt</u> zie ik niet in waarom er hier niet publiekelijk over gesproken of gediscussieerd zou kunnen en mogen worden.
En soms mag je mensen ook best waarschuwen voor mensen die keer op keer hun beloftes niet nakomen, om zo herhaling te voorkomen. En gewaarschuwd mens telt voor twee toch?
Zolang we het maar netjes houden is met een gezonde discussie helemaal niets mis, en kan vaak heel verhelderend werken.
Zo nu ga ik slapen......

GG,

- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2009 00:23 #1246460
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Niet betalen
Spullen wel meenemen maar niet betalen leunt volgens mij erg aan tegen diefstal.....
Helaas bent ik ook al div. keren door goed vertrouwen in de mens "op m'n snavel gegaan"
Ik zeg niet dat het me niet weer gebeurd, ik geloof dat het overgrote deel van de mensen niet van kwade wil is.
Bij een slecht gevoel of wildvreemd; contant, vooruit of rembours.
Wat maakt het voor de andere partij uit, betalen moet je toch...
Helaas bent ik ook al div. keren door goed vertrouwen in de mens "op m'n snavel gegaan"
Ik zeg niet dat het me niet weer gebeurd, ik geloof dat het overgrote deel van de mensen niet van kwade wil is.
Bij een slecht gevoel of wildvreemd; contant, vooruit of rembours.
Wat maakt het voor de andere partij uit, betalen moet je toch...
10-09-2009 00:31 #1246461
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic ook gehad
zo ben ik ook geregeld het schip in gegaan.
jammer, maar ik denk maar zo is hij of zij er veel rijker van geworden van die 20-30 euro's........ NEE
gelukkig ben ik er dan niet (veel) armer van geworden

jammer, maar ik denk maar zo is hij of zij er veel rijker van geworden van die 20-30 euro's........ NEE
gelukkig ben ik er dan niet (veel) armer van geworden

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-09-2009 07:37 #1246467
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Een echte vent....
Ik wilde hier nog op aanvullen dat het natuurlijk een keer kan gebeuren dat je vergeet te betalen of dat je het door omstandigheden gewoon even niet kunt.
Of dat je om wat voor reden ook ergens van af wilt zien, of wat dan ook.
Maar wees dan een vent en houdt de tegen partij even op de hoogte, uit ervaring, aan beide zijdes van de medaille, weet ik dat dat een hoop ergernis is wantrouwen scheelt.
Een 'sorry' of een 'je hebt gelijk dat had ik anders moeten doen' of 'ik ga het gelijk even regelen' scheelt zo ontzettend veel in dit soort situatie's... en is altijd beter dan stuisvogelpoliek.

GG,

Of dat je om wat voor reden ook ergens van af wilt zien, of wat dan ook.
Maar wees dan een vent en houdt de tegen partij even op de hoogte, uit ervaring, aan beide zijdes van de medaille, weet ik dat dat een hoop ergernis is wantrouwen scheelt.
Een 'sorry' of een 'je hebt gelijk dat had ik anders moeten doen' of 'ik ga het gelijk even regelen' scheelt zo ontzettend veel in dit soort situatie's... en is altijd beter dan stuisvogelpoliek.

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2009 07:55 #1246541
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic andersom
en andersom gebeurt het ook. Ik vroeg iedereen vooraf te betalen (dat werkte perfect!) voor de ruitenwisserrelais vorig jaar en er zijn nog steeds l(i)eden die 'm niet hebben afgehaald (wat ik ook PB).
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2009 09:39 #1246546
Gelukkig wel, het gaat meestal goed.... anders zou de lol er ook wel erg snel vanaf gaan. Jammer alleen dat er altijd een paar lieden zijn die het verpesten voor de rest. Maar goed, dat zie je overal om je heen in deze wereld.....
Maar idd het gaat ook vaak wél goed!

GG,

Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Gelukkig wel!
 mbroeren schreef : en andersom gebeurt het ook. Ik vroeg iedereen vooraf te betalen (dat werkte perfect!) voor de ruitenwisserrelais vorig jaar en er zijn nog steeds l(i)eden die 'm niet hebben afgehaald (wat ik ook PB).
Gelukkig wel, het gaat meestal goed.... anders zou de lol er ook wel erg snel vanaf gaan. Jammer alleen dat er altijd een paar lieden zijn die het verpesten voor de rest. Maar goed, dat zie je overal om je heen in deze wereld.....
Maar idd het gaat ook vaak wél goed!

GG,

Moderators: Jerry Stam