DRINGEND voor morgen, 27-8: Garage/werkplaats in Vlissingen/Zeeland?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2009 21:17 #1075997
door V700 register
DRINGEND voor morgen, 27-8: Garage/werkplaats in Vlissingen/Zeeland? is gemaakt door V700 register
De richtingaanwijzer van BG doet opeens heel erg raar, dus ik vrees dat ik morgen een reparatie moet laten uitvoeren. Moet om een uur of 10 in Vlissingen zijn maar ik moet wel even er tussen uit kunnen knijpen.
Iemand een tip? En zo ja, wat gaat zo'n relais ongeveer kosten.
Antwoord svp per mail jp <@> e57.nl want ik ben qua internet wat beperkt; de mail lukt via mijn GSM
Bedankt
JohnPeter
Overigens doen de panieklampjes het wel. Weet niet of dat wat zegt, maar voor het geval het heel belangrijk is..
Iemand een tip? En zo ja, wat gaat zo'n relais ongeveer kosten.
Antwoord svp per mail jp <@> e57.nl want ik ben qua internet wat beperkt; de mail lukt via mijn GSM
Bedankt
JohnPeter
Overigens doen de panieklampjes het wel. Weet niet of dat wat zegt, maar voor het geval het heel belangrijk is..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2009 21:35 #1245288
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic snel knipperen?
Hallo JP,
Als je lampje op het dashboard snel knippert, dan is er waarschijnlijk een lampje kapot. Had ik laatst bij een achterlicht.
succes
Marcel
Als je lampje op het dashboard snel knippert, dan is er waarschijnlijk een lampje kapot. Had ik laatst bij een achterlicht.
succes
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2009 21:40 #1245289
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Maar het knippert even heel traag en dan is het stil. De lampjes zijn alle 4 (6) in orde.
Maar in elk geval bedankt!
JohnPeter
Maar in elk geval bedankt!
JohnPeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-08-2009 22:49 #1245292
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic richtingaanwijzerhendel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2009 18:15 #1245335
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic relais
Even de puntjes in het relais schoonmaken en als dat niet helpt alle soldeerpuntjes doorsolderen hielp bij mij goed
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2009 22:00 #1245366
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vlisburg
Hier in de buurt zitten wel verschillende garages, op zich is Walraven wel een redelijke geloof ik(haal ik altijd mijn banden) Edisonweg 27.
Je kan ook nog naar Sloperij Van Veen in Middelburg oostperkweg 39. Hier heb ik nog weleens onderdelen gehaalt.
De dichstbijzijnde dealert zit in Goes.
Je kan ook nog naar Sloperij Van Veen in Middelburg oostperkweg 39. Hier heb ik nog weleens onderdelen gehaalt.
De dichstbijzijnde dealert zit in Goes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-08-2009 22:52 #1245370
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Al weer terug
Vandaag knipperde alles weer dat het een lieve lust is.Zag dit bericht net pas, ben al weer halverwege huis.
Zal dus wel een handige Harrie worden die me "moet" helpen met het schoonmaken van de aanslutingen van dit en wellicht ook andere relais. En zekeringen ook, is na 15 jaar misschien wel een keer nodig. Die zekeringen moeten met wel lukken, maar het loskrijgen van dat blok daarachter is niet gelukt.
Enfin, misschien dat ik dat uit Chiltons kan halen. Als die winkel nog bestaat dus.
In elk geval dank voor het meedenken!
JohnPeter
PS: Bij de dealer in Goes (de Groene?) heb ik destijds een 745 TD gekocht met 350.000 euro. Perfecte machine, goede service gehad. in 1994 een echte aanrader. Hoe het nu is?
Zal dus wel een handige Harrie worden die me "moet" helpen met het schoonmaken van de aanslutingen van dit en wellicht ook andere relais. En zekeringen ook, is na 15 jaar misschien wel een keer nodig. Die zekeringen moeten met wel lukken, maar het loskrijgen van dat blok daarachter is niet gelukt.
Enfin, misschien dat ik dat uit Chiltons kan halen. Als die winkel nog bestaat dus.
In elk geval dank voor het meedenken!
JohnPeter
PS: Bij de dealer in Goes (de Groene?) heb ik destijds een 745 TD gekocht met 350.000 euro. Perfecte machine, goede service gehad. in 1994 een echte aanrader. Hoe het nu is?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-08-2009 00:11 #1245379
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kom er praktisch nooit, want
kom er praktisch nooit, want zou alleen voor onderdelen zijn en dan moet ik speciaal vrij vragen zodat ik er voor vijf uur kan zijn ofzo (werk van 8 tot 5...) Dus niet erg handig... Onderhoud doe ik veelal zelf of hier ergens bij een kleine garage.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-08-2009 11:33 #1245394
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haynes
Haynes kan ook, ipv een Chilton. Wip het plaatje rond de sigarenaansteker los, draai de 2 schroeven die eronder zitten eruit. Je kunt nu het hele paneel (sigarenaansteker en het vak ernaast) eruit draaien (van boven gezien tegen de klok in), het paneel zit aan passagierszijde vastgehaakt. Stekkers en lampje losmaken van de aansteker, niet vergeten welke waar moet. Je hebt nu een stuk meer ruimte om bij de relais te komen. Montage in omgekeerde volgorde zou Hyanes zeggen.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-08-2009 12:09 #1245396
door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Kan het niet laten
Moderators: Jerry Stam