Hemel dag H&M loods 12 september Alblasserdam
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mr.Borrie schreef : Haal mij maar weer van de lijst af, het ziet er naar uit dat mijn dakrubber (die ik meteen wou meepakken) nog niet binnen is tegen die tijd
jammer dan maar zelf doen ongezellig zeg!
Dakrubber is ook prima van bovenaf te vervangen. Heeft niets met de hemel te maken..
Bij de dealer binnen twee dagen geleverd voor ongeveer 3 tientjes.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Nog deze week zal mijn 760 GLE sedan met orgineel schuif / kantel dak door fa. J. v.d. Jagt van een geheel nieuwe hemel worden voorzien. Ben Opoe dan wel vanaf dinsdag middag tot vrijdag ochtend kwijt. Dit is voor mij geen enkel probleem. Prijs......? In mijn ogen, met aftrek van de materialen welke in dit item heb kunnen lezen, kan ik hiervoor bij lange na niet een hele zaterdag in de zenuwen gaan zitten. Als ik dit had geweten was Opoe meteen naar v.d. Jagt gegaan voordat ie werd getaxeerd. Zal Paul toch nog snel even bellen of het alsnog in het taxatie rapport kan worden meegenomen.
Gr., geejee

- V700 register
- Nieuw lid
-
Succes bij vd Jagt.
waarschijnlijk beideWat kan buiten blijven ?
Twee hemeltjes 1 Auto ?
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
ingevuld 940 estateAanmeldingen: <table border="0"><tbody><tr><td>960 estate 1996</td><td> </td><td>740 GLE sedan</td></tr><tr><td>Rudiger</td><td> </td><td>740 GL sedan</td></tr><tr><td>Petervanluik_7</td><td> </td><td>740 sedan</td></tr><tr><td>Miquelangelo1969</td><td> </td><td>740 GLE sedan</td></tr><tr><td>Jdutman</td><td> </td><td>740 estate </td></tr><tr><td>MrBorrie</td><td> </td><td>760 sedan</td></tr><tr><td>Fred740</td><td> </td><td>740 sedan </td></tr><tr><td>Jeroen</td><td> </td><td>740 estate</td></tr><tr><td>Asatter</td><td> </td><td>940 estate</td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>
echter moet ik nog wel even een collaga regelen die mij wilt vervangen
Is die van der jagt ook op zaterdag open?
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zou zeggen bel vd Jagt even.asatter schreef : Is die van der jagt ook op zaterdag open?
Link staat hier in draadje.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groet Rudiger
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Op 12 sept., dan is opoe inmiddels ook nog gefluschd (?), probeer ik even langs te komen bij de H&M loods. Lijkt me wel interessant. Is trouwens ook goed voor opoe om even op zijn leeftijd wat aan de conditie te gaan doen
Overigens wie benieuwd is geworden naar de prijs van de nieuwe hemel kan me even een p.b.tje sturen. Dit soort zaken hoeft m.i. niet w.w.
Gr., geejee
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr., geejee