UPDATE: Tja, mijn dochter... Het woord impliceert vrouw en dat klopt dan ook. Ze heeft een kamer gevonden, met eigen keuken, douche en toilet! in Groningen dus...
Samen met met jongste dochter en heur vriendje hebben ze nu een "eigen" huis. Even door alles heenkijken maar dan is het niet verkeerd. Voor studenten.
Paard kan dus blij en tevreden zijn in de huidige stal, haar baantje wordt steeds leuker (ook al door de collega's) en het feit dt ze samen met haar zus woont is ook niet verkeerd. Zeker niet voor mijn jongste, die heeft wat extra steun in haar eerste jaar van huis.
Bedankt voor het meelezen en steunen!
JohnPeter
Mijn dochter studeert Journalistiek (tweede semester) in Zwolle en wil daar nu ook gaan wonen en werken. Mag ook in de omgeving zijn, als het maar goed bereikbaar is met het OV.
Heeft iemand misschien kennissen die een kamer vrij hebben in de directe omgeving van Zwolle en/of een baantje voor een meid van 20 jaar? Ze heeft een leuke kamer in Groningen, dus als iemand daar wat zoekt c.q. wil ruilen?
Ze heeft ruime ervaring in de detailhandel, 3 jaar HEMA en alweer een jaar bij een luxe schoenenwinkel in Groningen. Ze heeft een aardje naar haar vaartje, dus houdt niet van nietsdoen en is service georienteerd. Ze heeft 3 maanden in Ierland gewerkt, dus engels is geen probleem. Duits is wat minder alhoewel ze regelmatig op een stoeterij in Duitsland vakantiewerkt.
Tips? GRAAG en alvast bedankt
JohnPeter