stukje schuurpapier en hammerite
- V700 register
- Nieuw lid
-
De oppervlakte van de trekhaak kreeg wat roestplekjes, dus met een stukje schuurpapier, ontvetter en vervolgens 2 maal hammerite (met 4 uur tussenpose) eroverheen, en het resultaat valt me niet tegen. Daar hangt de caravan binnenkort weer met plezier aan.
Het ziet er weer netjes uit, al zeg ik het zelf, en dat vind ik weer heel plezierig!
<a href=" www.mijnalbum.nl/Foto-IT48AF7J-D.jpg " target="_blank">Foto
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zie ik nou goed, dat je de kogel ook in de hammerite gezet hebt?Past je caravan d'r dan nog wel op?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn trekhaak vd 960 roest ook best wel.
Of het nog voor de vakantie lukt ??
Maar erg mooi geworden Hans.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik denk het wel Bas, het is maar een dun laagje en het koppelstuk klikt erop. Tevens een stabilisator er op, dus dat moet lukken.Baseman schreef : Heb ik afgelopen jaar ook gedaan, maar dan ook de hele beugel die eraan zat.
Zie ik nou goed, dat je de kogel ook in de hammerite gezet hebt?Past je caravan d'r dan nog wel op?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Frits, anders zaterdag even doen. Het is een klusje van niks, ik neem de hammerite wel mee, is nog een volle pot. 'S-ochtends de eerste laag, en na 4 uur de tweede.960 estate 1996 schreef : Ga ik binnenkort ook meer eens doen.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Twee jaar geleden de kogel in de verf gezet met als gevolg behoorlijk kraken van de stabilisator. Nu weer mooi blank met een kraakvrije stabilisator. Verf of enig ander middel beperkt ook de werking van de stabilisator.

Gr. Cees

Hans L schreef :
Ik denk het wel Bas, het is maar een dun laagje en het koppelstuk klikt erop. Tevens een stabilisator er op, dus dat moet lukken.Baseman schreef : Heb ik afgelopen jaar ook gedaan, maar dan ook de hele beugel die eraan zat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hans bedankt voor aanbod maar helaas is mijn vrouw dan een weekje weg met de 960 dus wordt wat moeilijk.Hans L schreef :
Frits, anders zaterdag even doen. Het is een klusje van niks, ik neem de hammerite wel mee, is nog een volle pot. 'S-ochtends de eerste laag, en na 4 uur de tweede.960 estate 1996 schreef : Ga ik binnenkort ook meer eens doen.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Als je de trekhaak er niet onderuit wilt halen om te ontroesten, kun je hem beter insmeren met Owatrol (over de roest)
Hierna in de kleur afwerken.
Het beste blijft natuurlijk stralen/spuiten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat spul gebruiken wij ook altijd tot volle tevredenheid op onze boot. Perfect!struis schreef : Als je de trekhaak er niet onderuit wilt halen om te ontroesten, kun je hem beter insmeren met Owatrol (over de roest)
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou de kogel goed in het vet zetten en dan een trekhaakdop erop doen, geen gekraak/gepiep en geen slijtage aan de kogel. Bovendien goed beschermt tegen de weersinvloeden.