Leuk,heel leuk

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2009 23:18 #1074919 door V700 register
Leuk,heel leuk is gemaakt door V700 register
Ik heb deze link al eerder geplaatst in het clubhuis maar plaats hem nogmaals omdat ik vind dat er nog te weinig aandacht voor is ,en het is zoooo leuk.
Ga ook even naar Home en bekijk de rest van Hildo's vehalen.

groeten
peter
<a href=" www.twolefthands.nl/auto/Hildo's%20Volvo/Hildo's%20Volvo.htm "> www.twolefthands.nl/auto/Hildo's%20Volvo/Hildo's%20Volvo.htm

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2009 00:28 #1240304 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Ben ik de enigste die het
Ben ik de enigste die het eigenlijk gewoon een beetje smerig vind? 

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2009 00:29 #1240305 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Ik ken em.
Ik volg al jaren de belevenissen van deze zeer bijzondere figuur. Als liefhebber van oude Mercedessen was ik hem op het spoor. Schitterende figuur. Geeft ons "normale" mensen vaak stof tot nadenken door zijn ongecompliceerde manier van leven en het lak hebben aan alle conventies. Heerlijk dat er zulke mensen zijn. Dat geeft de wereld kleur.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2009 17:22 #1240350 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic allebei

Mr.Borrie schreef : Ben ik de enigste die het eigenlijk gewoon een beetje smerig vind? 

Niet eens een beetje, maar heel veel zelfs. Persoonlijke Hygiëne is ook een ding. Plus zijn huis is een puinhoop en hij maakt zijn dingen stuk en hij eet vies enz enz enz.
Maar aan de andere kant : hij denkt out of the box zoals dat zo mooi heet.
En hij doet niemand kwaad verder. Integendeel  ik zou hem willen kwalificeren als een goed mens, voor zover ik dat kan beoordelen .
Het is ook wat Jan zegt Hij zet je aan het denken.
onder het mom van: Gewoon jezelf blijven is ok, maar dan ligt het er wel aan wie je dan bent.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-06-2009 21:52 #1240371 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aldo..s 940

Jeroen schreef :

Mr.Borrie schreef : Ben ik de enigste die het eigenlijk gewoon een beetje smerig vind? 

Niet eens een beetje, maar heel veel zelfs. Persoonlijke Hygiëne is ook een ding. Plus zijn huis is een puinhoop en hij maakt zijn dingen stuk en hij eet vies enz enz enz.
Maar aan de andere kant : hij denkt out of the box zoals dat zo mooi heet.
En hij doet niemand kwaad verder. Integendeel  ik zou hem willen kwalificeren als een goed mens, voor zover ik dat kan beoordelen .
Het is ook wat Jan zegt Hij zet je aan het denken.
onder het mom van: Gewoon jezelf blijven is ok, maar dan ligt het er wel aan wie je dan bent.

Inderdaad is er best wat aan te merken op de hygiene van deze beste man,maar ja ik hoef niet in zijn huis te leven en ondervind er geen enkele hinder van.
De manier waarop hij zijn leven inricht spreekt me enorm aan,in die zin dat hij ondernemend is en enorm lijkt te genieten van het leven.
Ook is hij erg vaardig met zijn pen en moet ik enorm lachen om zijn opmerkingen.
ik heb nog lang niet alles gelezen van b.v. zijn reisvehalen maar wat ik er van was was enorm boeiend.
Groeten
peter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 19:40 #1240415 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Held
Niet echt fris nee, maar man, wat is die vent een held zeg.
En hij heeft ook een Dax! Da wil ik ook!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 22:02 #1240440 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kostelijk
ik heb het al eerder gezegd, kostelijk die Hildo.Kan ik echt jaloers op zijn... een echte vrije geest in woord en daad.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2009 23:20 #1240451 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad leuk. Interessant
Hij is wel wat extravergant maar niks mis mee.
Waar verhaal:
Tot een 3 jaar geleden was mijn toilet nog buitenom en in de winter was dat soms niet fraai als je er 's nachts uit moest. Het went kan ik je vertellen. Tegenwoordig heb ik een toilet binnenshuis. En centrale verwarming. Maar die was er al. Hoewel tijdens afgelopen winter de kolenkachel in de woonkamer een steentje moest bijdragen om het aangenaam te krijgen. Totdat na 2 maanden de nieuw aangekochte 1000 liter stookolie helemaal op was. Normaal doe ik daar 6 maanden mee. Dit was volkomen onverwacht. De vraag was zo groot door de afgelopen strenge aanhoudende winter dat ik een week moest wachten op een nieuwe bestelling. Wat doe je dan? Kolen stoken en vroeg naar bed. 's Morgens was je kussen wel hier en daar bevroren van het ijs. Een week later kwam de vrachtwagen met stookolie langs. Daarna 's nachts geen kou meer gehad.
Als het bloedheet is 's zomers tijdens de nacht kan ik niet slapen vanwege het hete zwarte dak. Het is dan niet uit te houden. Ik ga dan maar in mijn hangmat in de tuin slapen. Word je wel vroeg wakker van de haan. In iedergeval goed geslapen.
De kans bestaat in deze regio dat de kelder onder water loopt in de zomer tijdens een niet ongewone waanzinnige stortbui. Dat gebeurt soms. Geen paniek, laarzen aantrekken, pomp starten (geen pomp op 220V natuurljk, dat kan soms soms wegvallen tijdens zulke buien...) en de boel maar laten leeg pompen. Met een biertje erbij natuurlijk.
Armoede? Zo klinkt het wel, maar schijn bedriegt. Vreemd voor grootste deel van Nederland? Ja. Ik denk het wel. Leef zoals je wil, geniet van je vrienden en jezelf. Heb hobbies (liefst Volvo's ) en laat je niets op de mouw spelden "omdat het zo moet". Maar goed , dat ben ik dan.
Robert.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2009 12:18 #1240474 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stelen
Robert... helemaal goed  ;b

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC