Factor 700 in Full Colour!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2009 09:25 #1238711 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic prachtig!
Het resultaat is weer prachtig maarten! Je mag met recht weer trots op jezelf zijn. Dat met die "s", ach het blijft mensenwerk hoor en het is hobby, dus wat mij betreft geen probleem.
De factor is deze keer zo mooi, dat zelfs mijn vrouw hem gelezen hebt. "he, ik sta ook op de foto in de loods, leuk!" Mijn dochter vervolgens, kijkend naar de groepsfoto van de crew: "is dat de mevrouw die verliefd was op papa........" Nee lieverd, juist niet, want papa koos voor een volvo, en niet voor haar, dus ging ze weg.......". Leuk he, die onschuld van kinderen.
Voor het eerst het hele gezin rond de factor Maarten, dat heb je maar weer bereikt in huize Liefrink, en dat noem ik nu eens: grote klasse!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2009 10:17 #1238714 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nietjes...
Het nadeel van centerfold-zijn, is altijd dat je een setje nietjes door je middel krijgt... .
Prima Factor! Het lagere aantal pagina's wordt meer dan goedgemaakt door de leuke artikelen en de fraaie kleurenfoto's!
Dank voor deze leesmogelijkheid op het terras, tijdens dit prachtige pinksterweekend!
Maarten: thanx!
Groet, Lieme Huib

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2009 09:18 #1238858 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Faktor vacature?
Ook ik heb weer genoten van de Factor, mijn ega met het VKM en ik met de Factor op de bank...... en elkaar dan steeds zeggen "oh kijk eens, wat een mooie"... heerlijk onderonsje!
Het viel mij alleen wel op dat op één en dezelfde bladzijde stond dat er nog facatures waren voor een aantal regiocoördinatoren en tegelijkertijd stond mijn naam al vermeld als zijnde regiocoördinator..... dit met als gevolg dat mij op de sleuteldag bij Nordicar onlangs, gevraagd werd of ik er al weer mee opgehouden was!
Gelukkig kon ik deze mensen gerust stellen, en ze vertellen dat ik er net een beetje lol in begon te krijgen en dus nog absoluut niet van plan was ermee te stoppen, maar goed, blijkbaar was het verwarrend.
Verder was het wel even schrikken, die midden pagina! ... maar was ik wel weer blij dat ik het blad niet een kwart slag hoefde te draaien, dan had mijn vrouw mij zeker even heel verbaasd aangekeken......
Dus, wederom een lekker blad om even bij weg te dromen..... Bedankt heren redacteuren!

Gulle Groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2009 19:18 #1238901 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schrikken

Miquelangelo1969 schreef : Verder was het wel even schrikken, die midden pagina!

... maar was ik wel weer blij dat ik het blad niet een kwart slag hoefde te draaien, dan had mijn vrouw mij zeker even heel verbaasd aangekeken...... Gulle Groet,

Heeeejeeuch.... definieer "even schrikken" eens... Heb je problemen met mijn oogstrelende afgebeelde 740 of met zijn bestuurder?

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2009 20:22 #1238907 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Bolletje pijltje
Dankzij de duidelijke uitleg van Siang over het bolletje pijltje, weet ik nu dat we het de deelnemers van de <a href="/node/3229" target="_blank">V700ZR</a> destijds veel te gemakkelijk heb gemaakt !
We hebben toen de rit wel 4 keer gereden, en de afstanden er bij gezet, had dus ook moeilijker gekund !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-06-2009 21:20 #1238911 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kruising

Miquelangelo1969 schreef : Het viel mij alleen wel op dat op één en dezelfde bladzijde stond dat er nog facatures waren voor een aantal regiocoördinatoren en tegelijkertijd stond mijn naam al vermeld als zijnde regiocoördinator..... dit met als gevolg dat mij op de sleuteldag bij Nordicar onlangs, gevraagd werd of ik er al weer mee opgehouden was!

Tsja, dat krijg je als de stukken elkaar kruisen en je niet terugleest. De bestuurlijkheden was erg vroeg dit jaar en toen had jij nog geen ja gezegd...............(je was waarschijnlijk nog niet eens gevraagd, maar dan kun je ook nog geen ja zeggen.....toch...????)
En na jullie jawoord op het RC-schap heb ik meteen deze vaste kolom direct aangepast. En dus niet het artikel van de secretaris teruggelezen........ sorry

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC