Factor 700 in Full Colour!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
De factor is deze keer zo mooi, dat zelfs mijn vrouw hem gelezen hebt. "he, ik sta ook op de foto in de loods, leuk!" Mijn dochter vervolgens, kijkend naar de groepsfoto van de crew: "is dat de mevrouw die verliefd was op papa........" Nee lieverd, juist niet, want papa koos voor een volvo, en niet voor haar, dus ging ze weg.......". Leuk he, die onschuld van kinderen.
Voor het eerst het hele gezin rond de factor Maarten, dat heb je maar weer bereikt in huize Liefrink, en dat noem ik nu eens: grote klasse!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Prima Factor! Het lagere aantal pagina's wordt meer dan goedgemaakt door de leuke artikelen en de fraaie kleurenfoto's!
Dank voor deze leesmogelijkheid op het terras, tijdens dit prachtige pinksterweekend!
Maarten: thanx!
Groet, Lieme Huib
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Het viel mij alleen wel op dat op één en dezelfde bladzijde stond dat er nog facatures waren voor een aantal regiocoördinatoren en tegelijkertijd stond mijn naam al vermeld als zijnde regiocoördinator..... dit met als gevolg dat mij op de sleuteldag bij Nordicar onlangs, gevraagd werd of ik er al weer mee opgehouden was!
Gelukkig kon ik deze mensen gerust stellen, en ze vertellen dat ik er net een beetje lol in begon te krijgen en dus nog absoluut niet van plan was ermee te stoppen, maar goed, blijkbaar was het verwarrend.
Verder was het wel even schrikken, die midden pagina! ... maar was ik wel weer blij dat ik het blad niet een kwart slag hoefde te draaien, dan had mijn vrouw mij zeker even heel verbaasd aangekeken......
Dus, wederom een lekker blad om even bij weg te dromen..... Bedankt heren redacteuren!
Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Miquelangelo1969 schreef : Verder was het wel even schrikken, die midden pagina!
... maar was ik wel weer blij dat ik het blad niet een kwart slag hoefde te draaien, dan had mijn vrouw mij zeker even heel verbaasd aangekeken...... Gulle Groet,
Heeeejeeuch.... definieer "even schrikken" eens... Heb je problemen met mijn oogstrelende afgebeelde 740 of met zijn bestuurder?
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
We hebben toen de rit wel 4 keer gereden, en de afstanden er bij gezet, had dus ook moeilijker gekund !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tsja, dat krijg je als de stukken elkaar kruisen en je niet terugleest. De bestuurlijkheden was erg vroeg dit jaar en toen had jij nog geen ja gezegd...............(je was waarschijnlijk nog niet eens gevraagd, maar dan kun je ook nog geen ja zeggen.....toch...????)Miquelangelo1969 schreef : Het viel mij alleen wel op dat op één en dezelfde bladzijde stond dat er nog facatures waren voor een aantal regiocoördinatoren en tegelijkertijd stond mijn naam al vermeld als zijnde regiocoördinator..... dit met als gevolg dat mij op de sleuteldag bij Nordicar onlangs, gevraagd werd of ik er al weer mee opgehouden was!
En na jullie jawoord op het RC-schap heb ik meteen deze vaste kolom direct aangepast. En dus niet het artikel van de secretaris teruggelezen........ sorry