Even voorstellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2009 16:05 #1074290
door V700 register
Even voorstellen is gemaakt door V700 register
Ha die liefhebbers van (ondermeer) de prachtige volvo 900-serie. Gisteren ontving ik mijn lidmaatschapsp en ben ik officieel lid van volvo700 vereniging, en daarom wil ik me via deze weg even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Steef Nikken, 46 jaar, getrouwd, vader van twee heerlijke kinderen en ik ben woonachtig in het Zuidhollandse Hellevoetsluis. Sinds 11 juni vorig jaar ben ik de trotse en tevreden eigenaar van een zilvergrijze 940 2.3 lpt sedan uit 1997. Ik heb 'm op de kop getikt met slechts 114.600 kilometers op de teller voor een luttel bedrag van 3.750 euro bij volvodealer Van der Wulp in Spijkenisse. Het klinkt misschien te mooi om waar te zijn, maar ik heb van de dealer de complete onderhoudshistorie en het boekje met de stempels erbij gekregen als bewijsstukken.
Inmiddels heb ik er een LPG-installatie laten inbouwen, want met een gemiddelde kilometrage van 30.000 per jaar wordt autorijden anders wel een hele dure aangelegenheid. Ook de standaard stalen wielen heb ik vervangen door een setje nova's. De stalen wielen hebben een twee leven gekregen als winterset. Sinds juni vorig jaar heb ik ruim 29.000 (probleemloze) kilometer afgelegd en ik moet zeggen dat de 940 een geweldige reisauto is met een zee aan ruimte en een hoog comfortgehalte (Ik heb jarenlang in een citroën XM break gereden, dus ik ben wel gewend aan wat comfort).
Via het internet ben ik al snel bij julllie site aangekomen en ik moet zeggen dat ik het steeds weer leuk vind om te lezen hoe jullie elkaar met raad en daad bijstaan om jullie paradepaardjes maar in topconditie te houden. Zoals ik opmaak uit jullie verhalen is mijn 940 nog nauwelijks ingereden, en dat was voor mij zeker een reden om lid te worden van jullie vereniging. Om zo lang mogelijk te kunnen blijven rijden met mijn auto, zal ik zeker jullie kennis en kunde nodig hebben. Daarnaast wordt ik door jullie lekker gemaakt met groupbuys van xenon (is daar trouwens nog aan te komen en wat zijn de eerste ervaringen?) en mbc's (ik hou me aanbevolen voor wat meer pk's). Na het lezen van het blad Factor 700 weet ik zeker dat ik een aantal van jullie zal gaan ontmoeten op één van de sleuteldagen of andere evenementen.
Groeten,
Steef Nikken
Inmiddels heb ik er een LPG-installatie laten inbouwen, want met een gemiddelde kilometrage van 30.000 per jaar wordt autorijden anders wel een hele dure aangelegenheid. Ook de standaard stalen wielen heb ik vervangen door een setje nova's. De stalen wielen hebben een twee leven gekregen als winterset. Sinds juni vorig jaar heb ik ruim 29.000 (probleemloze) kilometer afgelegd en ik moet zeggen dat de 940 een geweldige reisauto is met een zee aan ruimte en een hoog comfortgehalte (Ik heb jarenlang in een citroën XM break gereden, dus ik ben wel gewend aan wat comfort).
Via het internet ben ik al snel bij julllie site aangekomen en ik moet zeggen dat ik het steeds weer leuk vind om te lezen hoe jullie elkaar met raad en daad bijstaan om jullie paradepaardjes maar in topconditie te houden. Zoals ik opmaak uit jullie verhalen is mijn 940 nog nauwelijks ingereden, en dat was voor mij zeker een reden om lid te worden van jullie vereniging. Om zo lang mogelijk te kunnen blijven rijden met mijn auto, zal ik zeker jullie kennis en kunde nodig hebben. Daarnaast wordt ik door jullie lekker gemaakt met groupbuys van xenon (is daar trouwens nog aan te komen en wat zijn de eerste ervaringen?) en mbc's (ik hou me aanbevolen voor wat meer pk's). Na het lezen van het blad Factor 700 weet ik zeker dat ik een aantal van jullie zal gaan ontmoeten op één van de sleuteldagen of andere evenementen.
Groeten,
Steef Nikken
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2009 17:14 #1237487
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2009 18:19 #1237489
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom.
Welkom inderdaad en veel plezier met het ontdekken van wat deze site te bieden heeft.
De MBC's ben ik nog over bezig, ik heb inmiddels waarschijnlijk een mooie deal voor een R-spec MBC, dus hopelijk binnenkort meer info hierover.
Wie weet tot een van de sleuteldagen, dan, inderdaad.
De MBC's ben ik nog over bezig, ik heb inmiddels waarschijnlijk een mooie deal voor een R-spec MBC, dus hopelijk binnenkort meer info hierover.
Wie weet tot een van de sleuteldagen, dan, inderdaad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-05-2009 23:42 #1237530
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom
heel hartelijk welkom bij de club. Je kunt hier nog heel wat fijne uurtjes doorbrengen in de loop der jaren denk ik.
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-05-2009 20:18 #1237667
door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic XM
Ook ik heet je hartelijk welkom bij de club. Je schreef dat je wel wat comfortgehalte gewend bent en ook ruimte met de Citroën XM break wat volgens mijn een van de grootste was wat binnen ruimte aangaat . En wat het comfortgehalte aangaat op een zeer hoog peil staat, heb er nooit een gehad maar wil vrij veel mee gereden was ook nog eens een V6 het is wel een auto met een echt karakter waar je van moet houden maar het had wel wat, en is naar mijn mening altijd wat ondergewaardeerd geweest en dat is jammer. Groeten Henk Huisman  
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2009 12:05 #1237762
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom!
Met recht een mooie aankoop! En met zo'n km stand kan je nog jaren plezier hebben.
Hellevoetssluis is niet zo ver van onze H&M loods, kom hem maar eens showen daar.
En zoals Frits al schreef, wij zijn hier dol op foto's!
Hellevoetssluis is niet zo ver van onze H&M loods, kom hem maar eens showen daar.
En zoals Frits al schreef, wij zijn hier dol op foto's!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2009 14:28 #1237766
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic H&M loods
Ha die Paul,
Bedankt voor je reactie op mijn posting. Binnenkort zal ik wat mooie foto's maken van mijn 940 (hopelijk werkt het weer deze week een beetje mee!). Voor wat betreft de H&M loods: ik ben de naam al een aantal maal tegengekomen op het forum, maar ben benieuwd waar die loods dan te vinden is en wat de mogelijkheden zijn. Ik wacht je mailtje met belangstelling af.
Groeten,
Steef
Bedankt voor je reactie op mijn posting. Binnenkort zal ik wat mooie foto's maken van mijn 940 (hopelijk werkt het weer deze week een beetje mee!). Voor wat betreft de H&M loods: ik ben de naam al een aantal maal tegengekomen op het forum, maar ben benieuwd waar die loods dan te vinden is en wat de mogelijkheden zijn. Ik wacht je mailtje met belangstelling af.
Groeten,
Steef
Moderators: Jerry Stam