Ter info: Witte 940 Estate met LPG onderbouw bekeken en laten staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2009 17:48 #1074201
door V700 register
Ter info: Witte 940 Estate met LPG onderbouw bekeken en laten staan. is gemaakt door V700 register
Ik heb vandaag met mijn broer een 940 bekeken, die er op de foto's echt geweldig uitzag.
Om teleurstellingen te voorkomen, zal ik objectief proberen te vermelden, waar het allemaal om gaat:
Ik overwoog, op basis van de foto's 750 euro te bieden, daar de verkoper 950 vroeg, maar zelfs voor de helft zou ik er nog over nadenken.Ik heb hem achtergelaten met dus een bod van feitelijk 325 euro, ik zie wel waar ie mee terugkomt.
Het gaat om deze advertentie: <a href=" link.marktplaats.nl/245870977 " target="_blank"> link.marktplaats.nl/245870977 De verkoper is inderdaad die, die hier 4 keer op de site geweest is, een jongen van rond de 22, in opleiding voor naar zeggen auto-verkoper.
Enfin, de er uw voordeel mee.
Een paar plaatjes:
Om teleurstellingen te voorkomen, zal ik objectief proberen te vermelden, waar het allemaal om gaat:
- rondom toe aan nieuwe banden
- geen reserveband (had ie wel, maar profielloos)
- plank opbergvakje rechts mist.
- bekleding achter deels stuk, versleten
- rubbers achterste zijruiten ingekort (dwz de losse stukken eraf geknipt, zo lijkt het)
- er zitten 6 afdichtdoppen in het dak, om de gaten van de Volvo-service-balk te verbergen, die er ooit op zat.
- deukje in boog rechterachterscherm
- knipperlichtunit linksvoor
- rechterspiegel gebarsten
- middenconsole zat los
- klepsluitinf van de middenconsole was stuk
- de blauwe steun met bekerhouders paste niet bij het zwarte interieur
- luchtfilterbak totaal gescheurd. Hij zit er wel, maar verder gaapt ie aan alle kanten
- Alle klemmen ligeen er los bij, of zijn los gelaten
- luchtfilter zwart, dus niet vervangen
- Het hele inlaat traject bestaat eigenlijk uit tape, bijeengehouden door de resten van de originele slang.
- olie gitzwart
- drie van de injectoren waren geel, de vierde was zwart
- 20000 km geen kleppen gesteld
- nooit gekeurd onder deze eigenaar.
- liep niet lekker op gas, maar ook niet kerg gewelding op benzine, met koud blok.
- Startte met een plof
- de in de advertentie vermelde nieuwe schokdempers, blijken al 20000 kilometer oud te zijn,
- dit geld ook voor de vermelde nieuwe veren.
- brandstofpomp jankt
- de hemel hangt her en der, maar de kartonnen plaat hangt ook helemaal door, klopt niet.
- Denk ik ooit eens opengebroken, er zat een roestplek daar waar de stijl van de deur, op de deur aansluit aan de kant van de slotvanger
- Velgen lijken schappelijk, maar hebben alle vier schade, loodjes aan de buitenkant.
Ik overwoog, op basis van de foto's 750 euro te bieden, daar de verkoper 950 vroeg, maar zelfs voor de helft zou ik er nog over nadenken.Ik heb hem achtergelaten met dus een bod van feitelijk 325 euro, ik zie wel waar ie mee terugkomt.
Het gaat om deze advertentie: <a href=" link.marktplaats.nl/245870977 " target="_blank"> link.marktplaats.nl/245870977 De verkoper is inderdaad die, die hier 4 keer op de site geweest is, een jongen van rond de 22, in opleiding voor naar zeggen auto-verkoper.
Enfin, de er uw voordeel mee.
Een paar plaatjes:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2009 18:44 #1237120
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sloop
Zo te lezen een prima kandidaat voor de slooppremie. Moet je alleen nog een nieuwe auto uitzoeken. Een ''tupperware'' Volvo XC70 wellicht?
Groet,
Wart
Groet,
Wart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2009 10:18 #1237155
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zozo
Wow Bas, zo zie je maar hoe fotos kunnen bedriegen. Is dit die witte die je wilde doorverkopen als je broer ermee klaar was?
Groeten Rudiger
Groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2009 10:33 #1237156
door V700 register
Ik ga van de week naar een 740 GLE Estate automaat kijken, wellicht is dat iets voor mijn broer.
Beantwoord door V700 register in topic Ja.
Ja, dat klopt, maar dat was vóór ik hem gezien had dus.Ik meldde het meer als mogelijk suggestie.rudiger schreef : Is dit die witte die je wilde doorverkopen als je broer ermee klaar was?
Ik ga van de week naar een 740 GLE Estate automaat kijken, wellicht is dat iets voor mijn broer.
Moderators: Jerry Stam