Taxatierapporten komen eraan.......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2009 23:56 #1073973 door V700 register
Taxatierapporten komen eraan....... is gemaakt door V700 register
Hallo allen,
 Ik kom net bij Harry vandaan en wij hebben alle taxatierapporten gemaakt. Morgen gaan ze op de post dus ik neem aan dat iedereen ze dinsdag of woensdag in huis heeft.
Voor de all risk verzekerden moet 1 exemplaar naar de verzekering, 1 exemplaar is voor de eigen administratie.
Alle waardes zijn al doorgegeven, 1 verandering: bij nadere bestudering hebben we de 142 van de vriend van Joost hoger gezet.
#Joost hoe is het eigenlijk met de techniek afgelopen? Is hij weer gemaakt?
Na de zomer weer een taxatiedag, door de dicipline van de deelnemers kunnen wij er meer doen op 1 dag, we denken aan 13 deelnemers. TZT gaat de inschrijving weer ruim op tijd open.
Groet,
 Paul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-04-2009 09:30 #1236276 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic solexpaul schreef:

solexpaul schreef : #Joost hoe is het eigenlijk met de techniek afgelopen? Is hij weer gemaakt?

Hij staat in mijn oprit te wachten op Bevrijdingsdag (letterlijk): dan is monteur Peter terug van vakantie.
De 142 krijgt dan een nieuwe keerring, een schone carterontluchting en zal Klaus, een oude Scandinaaf die oude Volvo's kent van toen ze nog nieuw waren, de carbu's haarfijn stellen.
Zodat de auto, lopend als een zonnetje en kurkdroog, op Marktplaats kan
Joost

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-04-2009 18:18 #1236311 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Ik heb hem binnen.
Hallo Paul,

ik heb de rapporten binnen vandaag. Ik wordt bijna verlegen van de eindconclusie:
"Excellent, in winnende concoursstaat, een met zorg gekoesterde automobiel. Techniek, in- en exterieur zijn in alle details origineel en werkelijk in nieuwstaat.( A staat)
Een mooier compliment kun je als eigenaar bijna niet krijgen. En met zo'n rapport rijdt het toch wat geruster voor het verschrikkelijke geval dat er een forse schade ontstaat. En het doet deugd als de zucht naar perfectie, ook voor een dagelijkse gebruiksauto door de vakman opgemerkt wordt. Bovendien was het een gezellige dag in Utrecht.
Voor het najaar kijk ik al uit naar de volgende taxatiedag, dan mogen Harry en jij je buigen over een oudje van een Duits premium merk.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-04-2009 19:37 #1236316 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi RAI-sultaat!
Leuk voor je, Jan, maar het is dan ook een plaatje!
Gefeliciteerd met dit leuke RAIsultaat!
Groet,
Lieme Huib

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-04-2009 21:44 #1236328 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Maar dit was de andere.
Hallo Lieme Huib,
maar dit ging niet over de 760 maar over de s90 die ik dagelijks gebruik. En hoewel voor een Volvo 2 ton op de teller niet veel is, vind ik het toch geweldig dat een auto met toch wel wat ervaring zo beoordeeld wordt. Voor de 760 met nog geen 50000 km is het logisch(er) dat ie in topstaat verkeert.
Overigens bedankt voor de felicitatie. Dit rapport van de s90 en ook de uitverkiezing van de 760 voor de RAI zijn voor mij wel momenten van een soort erkenning van mijn "afwijking" . Hoewel ik de hobby in de eerste plaats voor mezelf heb, doet het goed als je merkt dat anderen ook opmerken dat je er alles aan doet om dit industriële erfgoed in stand te houden en te koesteren.
Groeten allemaal en tot ziens.

Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 12:23 #1236369 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Proficiat
Van Harte met dit mooie resultaat, maar wij hadden ook geen slechte beoordeling,
in ieder geval voor een 940 Polar Est met 303 kkm mag ik zeer tevreden zijn:
Een zeer goede tot perfecte staat verkerende auto. Weinig afwijkingen (B staat)
Kortom,ik ben ook zo trots als een aap met 7 staarten en de naam "The black pearl" mag zij zeker met ere dragen.
De gewaarmerkte kopie is reeds afgegeven bij de verzekeringtussenpersoon.

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
29-04-2009 15:29 #1236377 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Proficiat heren
Nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd voor wat voor waardes ze in de boeken gaan bij de verzekeraars.
Mijn 945 is afgeleefd en ik heb geen taxatie nodig om te bepalen wat ie waard is maar ik ben wel benieuwd wat de waardes zijn van de mooie exemplaren.
Of is dit een vraag die lijkt op de vraag naar wat je verdiend per maand. Ook not done in NL.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 19:24 #1236384 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reeds gemeld

Wytze schreef : Of is dit een vraag die lijkt op de vraag naar wat je verdiend per maand. Ook not done in NL.

Ik heb dit reeds gemeld in het draadje over de taxatiedag, maar ik schaam me nergens voor.
Onze 940 Polar est, 303 kkm, Black Stone (Lak zwart) Beige leder interieur, nieuw lederen stuur, nieuwe lederen middenarmsteun, hondenrek, nieuwe snowcap, nieuwe lichten rondom, in een hele nette staat is getaxeerd op 7000 (zevenduizend) euro.
Dat zal ik er nooit voor krijgen als ik hem ooit zou willen verkopen maar als er één of andere onverlaat tegenaan rijdt krijg ik mijn geïnvesteerde geld ruimschoots retour van de verzekering.

Ik kreeg vandaag ook het bericht dat het keuringrapport is verwerkt, dus is aanvaard.

En mijn inkomen per maand is voldoende om goed van te leven maar te weinig om blindweg te kopen wat ik echt leuk vindt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 21:03 #1236393 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn blauwe diamant is
Mijn blauwe diamant is getaxeerd op EUR 7000:
 -944 HPT-Bj. 1998 (MJ 1998)-Limited edition-Blauw metallic-Lichtmetalen velgen-ECC-Grijs leer-238000 km-Kinderzitje-Trekhaak-Onderhoudsboekje aanwezig en gedeeltelijk ingevuld-B staat (dus gebruikssporen)
Groet,
Paul

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2009 21:09 #1236396 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onzy Indy is getaxeerd op
Onzy Indy is getaxeerd op 6000,-
944 LPT met MBC en chips 200pkMalmö uitvoeringBouwjaar 1997Blackberry pearl metallicZwart lederen interieurLederen stuurwielM90 handbakCruise ControlClimate Control300k kmVolvo LM velgen type PholusKinderzitjeTrekhaakOnderhoudsboekje volledig bijgehouden, onderhoudshistorie bekendInterieur zeer goedExterieur, goed

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC