Bloesemrit

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2009 01:18 #1239441 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic eenmalig
als je een rit uitzet, dan is dat in principe eenmalig, dan kan je die rit niet meer met goed fatsoen herbruiken voor eenzelfde doelgroep.
Het zou mijns inziens zonde zijn om deze rit na berijding door slechts zes équipes in de prullenbak te moeten gooien, bovendien speelt het competitie element mee: het is toch leuker te kunnen zeggen: van 30 équipes heb ik de minste strafpunten behaald, dan: "kwas de minst slechte van de zes".
Wordt vervolgd, bij voldoende deelname!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2009 17:31 #1239478 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Planning
Hey hallo,
Inderdaad jammer dat zo'n mooi initiatief niet door kan gaan, maar wellicht is het een idee om te kijken naar de maand waarin dergelijke dingen gepland worden?
Juni zit vaak bomvol met evenementen, zowel privé als bv met evenementen in het land/dorp/stad. Dit geldt trouwens ook voor de maand september trouwens.
Natuurlijk is de kans op beter weer in deze maand(en) wel aanwezig, maar in de betuwe zijn de vakanties eind augustus ook weer afgelopen. Bedoel 22-8 of 29-8 is misschien ook nog een optie, wordt het geen bloesemrit maar een oogstrit.
En, maar dit is persoonlijk, vind ik het jammer dat dergelijke toerritten bijna altijd op zondag worden gehouden.
Groeten,
Maurits

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2009 02:27 #1239529 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zaterdag

Macs schreef : En, maar dit is persoonlijk, vind ik het jammer dat dergelijke toerritten bijna altijd op zondag worden gehouden.

<a href="/node/25843" target="_blank">DIT EVENEMENTJE</a> is op zaterdag.
Dus, kom je ook met de 6 pitter??????

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2009 11:52 #1240251 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas...
Helaas Maarten,
Zoals ik al zei, Juni zit bomvol met festiviteiten en activiteiten en ik ben dus al bezet, écht heel erg jammer.
Wel op weg met een 6-pitter, maar dan van Nederlands fabrikaat en een behoorlijk eigen gewicht!
En allemaal liefdewerk.
Grt.
Maurits

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2009 15:24 #1240265 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ooievaarsrun

Macs schreef : Wel op weg met een 6-pitter, maar dan van Nederlands fabrikaat en een behoorlijk eigen gewicht!

Een soort ooievaarsrun met de DAF Truck?
(Ooievaarsrun is in Den Haag en omstreken een gezamenlijk initiatief van de diverse transporteurs om de gehandicapte kinderen een dag mee te nemen in een vrachtwagen)
&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC