Vrienden,
Het mailsysteem via de site werkt niet goed dus daarom hieronder de mail die ik elke deelnemer heb verstuurd:Beste deelnemer aan de taxatiedag 2009,Op 18 april aanstaande bent u welkom bij Verkerk Volvo aan de Hudsondreef te Utrecht (autoboulevard). Om Harry niet met onnodig contant geld te laten slepen verzoeken wij u om EUR 85 over te maken op giro 2860460 t.a.v.H.G.M. Habraken te Breukelen. Wilt u dit uiterlijk volgende week woensdag gedaan hebben zodat Harry kan zien dat er is betaald? Alvast bedankt voor de medewerking.Van de week ga ik een planning maken, wil iedereen zijn voorkeur even mailen dan zal ik daar zoveel mogelijk rekening mee houden. Een taxatie duurt 30 tot 45 minuten.U bent van harte uitgenodigd om eerder te komen en later te gaan want koffie en gezellige praat is er voldoende aanwezig -:)Wilt u mij tevens even het merk/type/kentekennummer van de taxeren auto mailen samen met een tijdsvoorkeur? Mijn e-mailadres is paul@paulaupers.nlAlvast bedankt voor de reactie en wij kijken er naar uit om u op de 18e te mogen begroeten,Met vriendelijke groet, mede namens Harry, Paul Aupers06-20548492