lidmaatschap opgezegd 561
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Nu zit ik niet snel met mijn 'bek vol tanden' zoals je weet, maar nu ben ik toch echt even met stomheid geslagen.......
Je geeft zelf aan er verder niet over uit te willen wijden, dus dat zal ik je ook niet vragen te doen.... hoewel ik natuurlijk wel benieuwd ben naar jou beweeg redenen om er 'ineens', want zo komt het over, mee te stoppen!
Verder kan ik e alleen maar aansluiten bij wat er hier boven allemaal gezegd is, en ben ik van mening dat we een waardevol, bewogen en enthousiast medelid verliezen.
Ik zal je hete adem missen op de sleuteldagen.... en hoop oprecht dat je je niet zal kwijten van het geven van je ongezouten mening in diverse discussies hier op het forum.... die ik altijd zéér op prijs stel!

Tot ziens en uiteraard een hele Gulle Groet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heel jammer dat jij hebt besloten de vereniging te verlaten.
We hebben altijd leuk contact met elkaar gehad en hoop je toch nog weer eens ergens tegen te komen.
Of beter dat je het zo gaat missen en je toch weer lid wordt.
Het is jou overweging geweest en dat moeten we respecteren.
Ga je goed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet, Manfred
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Het geen mij wel bevreemd is dat 'MSuidgeest' NU al niet meer in de ledenlijst te vinden ondanks dat er 2 dagen geleden pas een brief op de post is gedaan terwijl vrienden van mij per december de V700 hebben opgezegd(gewoon omdat ze er niet veel mee deden) en die staan er nog gewoon in.............dus het kan wel snel..
- V700 register
- Nieuw lid
-
ldoensen schreef : Het geen mij wel bevreemd is dat 'MSuidgeest' NU al niet meer in de ledenlijst te vinden ondanks dat er 2 dagen geleden pas een brief op de post is gedaan terwijl vrienden van mij per december de V700 hebben opgezegd(gewoon omdat ze er niet veel mee deden) en die staan er nog gewoon in.............dus het kan wel snel..
Hij staat nog gewoon in ledenlijst hoor.
En ook 700 schildje is nog in beeld.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb Mark in de afgelopen jaren een paar keer gesproken en dit altijd als plezierig gevonden. Ook altijd genoten van zijn bijzondere invalshoek op de diverse topics, uiteraard niet altijd mee eens maar wel vaak prikkelend.
Beste Mark, het gaat je goed!
Met volvo groet,
Paul
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Inderdaad, nu wel . Maar straks tocht ècht niet en ik had de naam goed gespeld. Vast toeval Anyways, heel plots en onverwachts dit vertrek.960 estate 1996 schreef :
Hij staat nog gewoon in ledenlijst hoor.En ook 700 schildje is nog in beeld.ldoensen schreef : Het geen mij wel bevreemd is dat 'MSuidgeest' NU al niet meer in de ledenlijst te vinden ondanks dat er 2 dagen geleden pas een brief op de post is gedaan terwijl vrienden van mij per december de V700 hebben opgezegd(gewoon omdat ze er niet veel mee deden) en die staan er nog gewoon in.............dus het kan wel snel..
[edit moderator EB: op verzoek van Leon een spelfout in deze posting gecorrigeerd, en de reacties over de spelfout verwijderd]
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Dank voor je rol als gastheer op de sleuteldagen in onze regio. Ik vond die dagen altijd goed geregeld en ben er met veel plezier naar toe gegaan.
Wat me niet aanstaat is dat er blijkbaar geschillen ontstaan tussen zeer actieve leden en het bestuur met het gevolg dat de leden de dupe zijn.
Vervolgens hangt er een mist over de besluitvorming.
Ook krijg ik de indruk dat het uitwisselen van een mening, welke deze dan ook is, in het clubhuis niet altijd mogelijk is.
Dit vind ik onverkwikkelijk.
groet Adrian