Ferritauitlaatmonteerdag in de H&M loods 7 & 8 maart of 14 & 15 maart?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2009 17:47 #1229464 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ferritta
Jammer, mocht het nog kunnen of er doet zich een gelegenheid voor, dan gaarne een berichtje.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2009 23:46 #1230924 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Wanneer?
Beste mede uitlaatfreaks,
Ik heb Hans van de H&M loods gesproken en in principe kan het aankomend weekend (7 & 8 Maart) of het weekend daarna (14 & 15 Maart).
Wel wil hij graag weten hoeveel mensen er welke dag willen komen, dit ivm het doorgeven aan de beveiliging.
Daarnaast moet een ieder die in de loods wil gaan sleutelen een 'eigen risico verklaring' ondertekenen. Deze heb ik op verzoek en kan na invullen naar Hans worden gemailt.
Ik denk dat het eerst handig is om eens te kijken wie wanneer zou willen, en vervolgens een planning te maken.... dus brand maar los!
<table border="0" cellspacing="5" width="1051" style="width: 1051px; height: 407px"><tbody><tr align="center" valign="middle"><td align="center" valign="middle" style="width: 200px; height: 5px"> NAAM</td><td style="width: 200px; height: 5px"> 7 maart</td><td style="width: 200px; height: 5px"> 8 maart</td><td style="width: 200px; height: 5px">14 maart</td><td> 15 maart</td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> Miquelangelo1969</td><td align="center" valign="middle"> </td><td> </td><td> x</td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr><tr align="center" valign="middle"><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>
Gulle Groet,

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2009 23:59 #1230928 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic 14 maart
Schaal mij maar in voor 14 maart a.s. en liefst in de ochtend. Want ik moet 's avonds nog een eind op pad met de s90 i.v.m. een verjaardag.
Groeten, Jan.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 02:43 #1230930 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Later..
-Komend weekend; werken
- Volgend weekend; M'n zus wordt 50 (France)
- Weekend daarop; Wordt m'n nwe Moto afgeleverd...........ben ik verplicht 1000 Km te rijden.. voor de eerste beurt

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2009 09:56 #1230947 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Draadje
Beste uitlaters,
&#160;
doordat ik het door mij gemaakte schema niet meer kan bewerken ben ik <a href="/node/24537" target="_blank">HIER</a> een nieuw draadje gestart met de wensdata voor de uitlaat monteer dag.
Graag in dat draadje aangeven wat de wensen zijn.
&#160;
Gulle Groet,
&#160;
&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC