Autobeveiliging ook niet meer wat het was

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 10:52 #1072398 door V700 register
Autobeveiliging ook niet meer wat het was is gemaakt door V700 register
Tja, de techniek staat voor niets, de kwaadwillende technici kunnen een hoop ellende aanrichten..

sync.nl/autodief-krijgt-vrij-spel/
 Fijne dag verder :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 17:54 #1227405 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Is al heel lang mogelijk.
Helaas worden op deze manier al heel lang autoalarmen en afstandsbedieningen gekraakt. In 1994 raakte mijn toenmalige baas zijn splinternieuwe BMW 525 tds kwijt. Gelukkig wist de Rotterdamse politie de dieven te traceren en ze bleken op de wijze zoals in het artikel beschreven het alarm en de afstandsbediening te kraken.
We moeten er maar niet te lang bij stil staan en hopen dat onze bakstenen niet populair worden bij het dievengilde. Ik zweer bij mijn oldtimers(van een wel diefstalgevoelig merk) nog steeds bij het SCM gekeurde stuurslot. Geen electronische rimram en geaccepteerd bij alle gangbare verzekeringen. Niet goedkoop overigens. Zo'n slot kost al gauw zo'n € 150,=. En bedenk dat als je auto persé willen hebben ze er toch mee aan de haal gaan.

Groeten, Jan.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2009 20:18 #1227430 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Echt willen hebben....
Als ze je auto echt willen hebben, en je hebt een "onkraakbaar slot", krijg je wel een dreun in je nek..........
Een klant van me heeft een Audi Q7 met een vingerafdruk slot.
Hij moest uit een vergadering komen toen ik z'n secretaresse vroeg om de sleutels, die tractor staat in de weg..........

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC