IJsbeer II op komst
- V700 register
- Nieuw lid
-
ikzeg: GO! rluigies schreef : Henk,
Eens was mijn motto: dogs love Volvo better". Onze huismix, een lab, een golden en een softcoated wheaton terrier hebben niets liever dan een tocht in de 945. als ze voor de keus worden gesteld tussen de Suzuki Vitara van mijn vrouw, of mijn baksteen, dan zijn zij unaniem voor de Volvo!!
Ik heb ooit eens het idee gehad een V700 honden dag te organiseren. Doe jij mee, dan zetten we het op!
Lang leve onze honden
stukje rijden en stukje in het bos lopen.!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Wat een feest dat je de weg terug weer gevonden hebt! Ik zal dan ook geen aanstoot nemen aan je opmerking 'wat had ik zonder Volvo nog met jullie te delen?'. Dankzij de vele avonturen van Coos binnen de vereniging ben jij in ieder geval bij velen nog lange tijd in gedachte gebleven, en je avonturen staan nog steeds bij de verhalen zoals <a href="/node/5084" target="_blank" title="Boomgrens">hier</a>.
Ik ben benieuwd naar foto's van je nieuwe ijsbeer. En naar de reden dat de Kangoo er weer uit gaat, terwijl het B zo aan het hart gaat...

- V700 register
- Nieuw lid
-
Je snapt : zonder eigen Volvo is men bij een Volvo club toch een beetje het 5e wiel aan de wagen, niet ?
IJsbeer krijgt nog een beurtje en nieuwe distributie en gaat, eenmaal hier thuis, natuurlijk van alle kanten op de foto.
Waar kan ik de leukste plaatjes dan het beste parkeren, hetzij binnen, hetzij buiten deze site ?
Dat de Kangoo moest wijken heeft een aantal redenen:
1 We misten regelmatig een echte achterbank; de Kangoo heeft er géén en KoBus slechts een brits die er op lijkt en waarop je niet graag verder wilt meerijden dan van Tilburg naar Eindhoven .
2 Bovendien rijd je in KoBus voor je plezier niet harder dan 95 kmu : niet altijd handig als je met passagiers even naar Amsterdam heen en weer wilt.
3 Drie auto's vinden we iets te dol.
4 KoBus moet in elk geval blijven als uniek vakantiemobiel waaraan we beiden in ruim 2 jaar tijd zeer verknocht zijn geraakt; een eyecatcher bovendien en met een 2.5 dieselblok dat befaamd is, zeg maar de evenknie van Volo's red-block.
5 Ik heb teveel Volvo gereden om heel lang zonder te kunnen.
6 B houdt veel van mij and... loves bricks too !
Vandaar.
H
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook van mijnerzijde een hartelijk welkom terug.. Ik heb altijd genoten van jouw bijdrage op deze site en zie uit naar het vervolg...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kunt ze op onze site parkeren in een fotopagina, onder "maak een..." in het menu links. Foto uploaden en korte beschrijving erbij en klaar is kees. Wil je een bepaalde foto in een forumposting hebben, dan ga je naar de betreffende fotopagina en klik je met rechts op de foto. In Firefox kun je dan de "afbeeldingslocatie kopieren", wat je dus ook doet (in IE heet het vast anders). Je typt vervolgens in de discussie je bericht en zet de cursor op de plaats waar je de foto wilt invoegen. Dan klik je op de knop met het "boompje", middelste rij, 2e van links. Je krijgt dan een popup waar je de afbeeldingslocatie kunt plakken. Op OK drukken en je bent klaar.Succes, we zijn benieuwd !Henk van Winkel schreef : Waar kan ik de leukste plaatjes dan het beste parkeren, hetzij binnen, hetzij buiten deze site ?