Groupbuy ? LPi installatie zonder tank
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2009 22:41 #1071830
door V700 register
Groupbuy ? LPi installatie zonder tank is gemaakt door V700 register
Allen,
bij de feeds vond ik <a href=" link.marktplaats.nl/220080397 ">deze MP advertentie: Een LPi G3 installatie, zonder tank. Volgens de verkoper G3, ik vraag me af of je met die LPE ook G3 op jouw kenteken kunt krijgen. Als je dat er mee wilt moet je dat in ieder geval goed uitzoeken lijkt me. Ziet misschien iemand dit zitten voor een groupbuy ? Ikzelf niet, heb nu geen acute problemen (behalve afslaan bij warme motor) waar ik onderdelen voor nodig heb. Een stel injectoren, de solenoid op het drukblok en het relais dat de benzine injectoren uitschakelt zou misschien leuk zijn maar ik zou ze dan op voorraad leggen. Omdat ik ze nu niet echt nodig heb, ben ik ook niet bereid de hoofdprijs te betalen.
Misschien heeft iemand anders acute onderdelen nood, en is de rest nog te verpatsen binnen de vereniging. Ik ga geen groupbuy hiervoor opstarten, ben mogelijk geinteresseerd in een paar onderdelen voor een zacht prijsje, als niemand anders ze nodig heeft. Ken de aanbieder en aangeboden waar niet.
Voor de duidelijkheid: Dit draadje staat in het clubhuis zodat geinteresseerden dit rustig kunnen bespreken zonder dat de aanbieder mee kan lezen (ervan uitgaande dat de aanbieder geen lid is). Niet omdat ik niet-verenigingsleden het niet zou gunnen.
bij de feeds vond ik <a href=" link.marktplaats.nl/220080397 ">deze MP advertentie: Een LPi G3 installatie, zonder tank. Volgens de verkoper G3, ik vraag me af of je met die LPE ook G3 op jouw kenteken kunt krijgen. Als je dat er mee wilt moet je dat in ieder geval goed uitzoeken lijkt me. Ziet misschien iemand dit zitten voor een groupbuy ? Ikzelf niet, heb nu geen acute problemen (behalve afslaan bij warme motor) waar ik onderdelen voor nodig heb. Een stel injectoren, de solenoid op het drukblok en het relais dat de benzine injectoren uitschakelt zou misschien leuk zijn maar ik zou ze dan op voorraad leggen. Omdat ik ze nu niet echt nodig heb, ben ik ook niet bereid de hoofdprijs te betalen.
Misschien heeft iemand anders acute onderdelen nood, en is de rest nog te verpatsen binnen de vereniging. Ik ga geen groupbuy hiervoor opstarten, ben mogelijk geinteresseerd in een paar onderdelen voor een zacht prijsje, als niemand anders ze nodig heeft. Ken de aanbieder en aangeboden waar niet.
Voor de duidelijkheid: Dit draadje staat in het clubhuis zodat geinteresseerden dit rustig kunnen bespreken zonder dat de aanbieder mee kan lezen (ervan uitgaande dat de aanbieder geen lid is). Niet omdat ik niet-verenigingsleden het niet zou gunnen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2009 23:39 #1224242
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wakker worden Henk!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2009 23:44 #1224244
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wytze
Wytze adverterteert volgens mij (bijna) niet met Hilversum, het is toch Kortenhoef ? Mobiel nummer komt ook niet overeen met mobiel nummer op
www.broerzeparts.nl
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
09-01-2009 00:40 #1224249
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic tis niet van mij
Heb wel heel veel van dat gebruikte LPI spul liggen in mijn schuurtje maar deze add is niet van mij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2009 07:17 #1224256
door V700 register
Ik heb er geen interesse in, en heb er een keihard hoofd in, dat die G3 goed gaat komen, tenzij de aanbieder de originele aankoopbon heeft, die dateert van ná april 2002 en de koper een auto heeft waar een identiek systeem in zit (en dus alleen de computer wisselt) en daarna een gas'boer' vindt, die wil meewerken.
Dus........
Beantwoord door V700 register in topic Gekeken.
Had ik ook al gekeken, blijkt van ene Hendriks te zijn, uit Hilversum. Google maar op zijn 06-nummer.hans dus schreef : Hilversum..... Wie adverteert er ook alweer altijd met die plaatsnaam...???
Hoe heet'ie ook alweer... Iets met een W of zo..
Ik heb er geen interesse in, en heb er een keihard hoofd in, dat die G3 goed gaat komen, tenzij de aanbieder de originele aankoopbon heeft, die dateert van ná april 2002 en de koper een auto heeft waar een identiek systeem in zit (en dus alleen de computer wisselt) en daarna een gas'boer' vindt, die wil meewerken.
Dus........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2009 08:29 #1224262
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Formulier
De gasboer vulde bij mijn conversie een formulier in met oa serienummers, stempels en handtekeningen. Mogelijk moesten er ook nog stickers op geplakt die op de nieuwe LPE zaten. Dat ging geloof ik weer naar het RDW. Zonder dat formulier gaat het je vast niet lukken. Heb de boel gescand voordat ik het doorgestuurd heb, zal dit weekend eens kijken wat er precies op staat. Denk ook niet dat de meeste Vialle dealers op/over het randje willen gaan met kans op verlies Vialle dealerschap.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2009 16:08 #1224298
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Lpi
Ik heb de LPI onderdelen overgenomen.
Het ging mij in eerste instantie om het inlaatspruitstuk met de houders en de inspuitpijpjes. Het messing inspuitonderdeel heeft op zijn beurt weer een kunststofaansluitpijpje op de injector met een kleine O-ring. Dat pijpje breekt nog wel eens af. De motor gaat dan erg inhouden. De houders zelf zitten nog prima vast aldus Frits!
Heeft iemand dus wat nodig dan weet je wat ik nu dan weer heb liggen.
Het ging mij in eerste instantie om het inlaatspruitstuk met de houders en de inspuitpijpjes. Het messing inspuitonderdeel heeft op zijn beurt weer een kunststofaansluitpijpje op de injector met een kleine O-ring. Dat pijpje breekt nog wel eens af. De motor gaat dan erg inhouden. De houders zelf zitten nog prima vast aldus Frits!
Heeft iemand dus wat nodig dan weet je wat ik nu dan weer heb liggen.
Moderators: Jerry Stam