Hidden menu's in Volvo Bigfronts? Jazeker.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-01-2009 22:57 #1071730 door V700 register
Hidden menu's in Volvo Bigfronts? Jazeker. is gemaakt door V700 register
Ik heb geen handleidingen dus weet niet of dergelijke zaken wel of niet in de handleiding staan.Per toeval vond ik een paar functies, waar ik in ieder geval nog nooit van gehoord heb.
SC-800:
  • Knop 1 ingedrukt en Power-On: AF-off of AF-on
  • Knop 3 ingedrukt en Power-On: System Selftest, display toont alle mogelijke items, 1 voor 1, inclusief eindpiep.
SC-802
  • Knop ASC+Power ingedrukt en vervolgens toets 1,2 of 3: Instellen gevoeligheid ASC functie,snelheidsafhankelijke volumeregeling.
SC-805
  • Knop 3 ingedrukt en Power-On: System Selftest, display toont alle mogelijke items, 1 voor 1, inclusief eindpiep.
  • Knop 4 ingedrukt en Power-On: Taalkeuzeselectie, het is me alleen onduidelijk hoe dit te bevestigen.
  • Knop CD + Power ingedrukt en vervolgens toets 1,2 of 3: Instellen gevoeligheid ASC functie, snelheidsafhankelijke volumeregeling.

SC-816
  • Knop ChGr ingedrukten Power-On: Schakelen tussen "Stereo Ontvangst Compensatie" modes SRC1, SRC2, SRC3 en SRC4.
  • Knop 1 en Power-On: Volume op een voorgeprogrammeerd niveau, mogelijk ter test bij inbouw of controle
  • Knop 4 en Power-On: Toont een 5 cijferige code. Mogelijk een postcode van de originele dealerlocatie of afleverpunt.
  • Knop 5 en Power-On: Geeft aan USA of AUS.Heeft betrekking op de gebruikte frequentiesstappen 0.2 voor USA, 0.1 voor AUS
  • Knop 6 en Power-On: Unit speelt drie minten en valt dan weer uit. Dit werkt ook (juist?) zonder securitycode.
  • AUTO ingedrukt en Power-On: Alle voorgeprogrammeerde zender zijn verdwenen, als er in het display ERASE staat en er nogmaals op AUTO gedrukt wordt.
SC-901
  • Knop 2 (of sound-mode) ingedrukt en Power-On: Keuze selectie voorgeprogrammeerde equalizer settings Druk op knop 2 tot de gewenste curve verschijnt: S70-V70-S40-V40-Aangepast.Druk op Scan.Druk preset knop 1-5 binnen 5 seconden:Preset-knop 1 = set bass (60 Hz)Preset-knop 2 = set mid-range bass (200 Hz)Preset-knop 3 = lagere mid-range (800 Hz)Preset-knop 4 = ingestelde bovenste mid-range (3 kHz)Preset-knop 5 = set hoge tonen (12 kHz)Pas de instelling door de Tune knop rechtsom (toename) of linksom (afname). De verandering is te zien in het display en kan meteen worden gehoord.Gebruik preset knop 6 tot aanpassen van de instellingen van de voorste of achterste luidspreker.F = FrontR = AchterGelieve er op te letten dat de equalizercurves apart kunnen worden aangepast worden voor de voorste en achterste luidsprekers.Als u tevreden bent met de aanpassingen die u hebt gemaakt, drukt u op Scan, voor het opslaan van de instellingen.Druk op Scan om het instellingenmenu weer te verlaten.
Verder nog een knopje onderaan de SC-815, die drie standen zou hebben en een keuze geeft tussen laag, normaal en hoge multipath gevoeligheid. Zou de ontvangst in de radio verbeteren.

Gebruikte afkortingen:
AF = Alternatieve FrequentiesAF onthoud alle frequenties van het beluisterde radiostation. Indien nodig, schakelt de radio automatisch over naar hetzelfde station, maar op een andere frequetie als het signaal teveel verzwakt.(nog aan te vullen, daar war nodig)

Als er mensen zijn, die dit hebben uitgetest en het blijkt niet te werken, of er zijn dingen die ik hier nog niet heb opgeschreven gevonden, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Marco
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2009 00:22 #1223435 door Marco
Beantwoord door Marco in topic Plaatjes en linkje
Had je <a href="/node/10958 " target="_blank" title="Radio Combo's">deze</a> thread nog onthouden. Goed initiatief Bas, kan een leuke naslag pagina worden.
<a href="/node/10958 " target="_blank" title="Radio Combos"></a>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2009 19:07 #1224821 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Struikelde
Struikelde <a href=" www.jimrothe.com/volvo/volvo-dynaudio.html " target="_blank">hier over. Een stukje naar beneden staat iets over equalizer in de SC-901. Is dat wat voor deze pagina ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-01-2009 23:06 #1224871 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja.

henk 940LPT schreef : Struikelde <a href=" www.jimrothe.com/volvo/volvo-dynaudio.html " target="_blank">hier over. Een stukje naar beneden staat iets over equalizer in de SC-901. Is dat wat voor deze pagina ?

Ik denk het wel.
Ik moet nog effe kijken wat ik ermee wil, met die pagina.Wellicht is een pagina met alle info pér type handiger, dan alles op 1 pagina te zetten.Dat geeft gelijk de kans, de specs van de radio's, bestelnummers, handleidingen etc eraan toe te voegen, bereikbaar via een klik uit de radiodatabase.......
Ik geloof dat ik er al uit ben.....dank voor de voorzet.
Ik ga het toch even toevoegen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC