Première Volvo Film 24 januari 2009
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Na een jaar is het dan eindelijk zover. Het idee is in 2007 ontstaan om met een aantal clubleden een film te maken van onze geliefde zweedse vierwielers. Gaande het project ontstond het ene idee na het andere. Het eindproduct mag er dan ook zijn en we zijn er allemaal zeer trots op.
Daarom hebben we besloten de film officieel in premiere te laten gaan. En ja, het is een film met een verhaal geworden! De premiere staat gepland op zaterdag 24 januari 2009 in de H&M loods te Alblasserdam. Inloop vanaf 17.00 uur, eindtijd: onbekend. Het verdere verloop van de avond zal later dit jaar verder kenbaar gemaakt worden.
We willen er een leuke, gezellige en vooral feestelijke avond van maken. Wij hopen dan ook dat velen de premiere komen bezoeken. Om alvast iedereen in de stemming te brengen, hebben we alvast een trailer gemaakt. Veel kijkplezier, en we hopen op een massale opkomst op 24 januari a.s.!
<object width="400" height="321"><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value=" vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2270827&...or=&fullscreen=1 " /> vimeo.com/2270827 ">NWMV-Trailer from vimeo.com/user472912 ">Rob Korteweg on vimeo.com ">Vimeo
(PS ik wil deze graag embedden, maar is me nog niet gelukt)
Het filmteam:
Rob, Frits, Maurits, Cees, Siebren, Paul en Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zijn mij veel te weinig video's met 700's die gewoon mooi komen langsrijden en de souplese van de auto's neerzetten. Het zijn bijna allemaal opgeschoten gastjes die banden aan het verknallen zijn. Dus dit is erg welkom.
Jammer dat het pas in januari gaat gebeuren. Maar ja, dan heb ik wat om naar uit te kijken he...
Groet,
Tamas
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Embedden van video's is voorbehouden aan moderatoren en onze admin.
Ik heb hem er even ingehangen voor je.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tamas bedankt voor de nu al lovende woorden.tkornman schreef : Dit ziet er veelbelovend uit! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Er zijn mij veel te weinig video's met 700's die gewoon mooi komen langsrijden en de souplese van de auto's neerzetten. Het zijn bijna allemaal opgeschoten gastjes die banden aan het verknallen zijn. Dus dit is erg welkom.
Jammer dat het pas in januari gaat gebeuren. Maar ja, dan heb ik wat om naar uit te kijken he...
Groet,
Tamas
Wacht maar tot je de hele film ziet.
Inderdaad nog even geduld maar dat zal worden beloond.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Heel leuk initiatief en leuk dat ook mijn bolide één van de spelers in de film is.
Heren, alvast bedankt!
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-