Met blijdschap deel....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De koe die gisteren naar binnen ging, is weer loeiend de grond in verdwenen. Heren, het was lekker en gezellig, en ja, ik heb ook leer en een eikel in m'n kofferbak......Macs schreef : Ow ow ow, wat zijn we weer flauw....
Wel je bord leegeten Frits... Maar het moet gezegd, je trekhaak glimt als de spreekwoordelijke .... in de manenschijn, toen ik achter je reed werd ik zowaar verblind.
Maar goed dat H. nieuwe nivomats heeft, want anders zakte die 960 na gister behoorlijk door z'n hoeven.... ik hoorde hier de kikkers kwaken.
En ja Siebren, deze heeft Oak Leer.
Groet,
Maurits
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoef niets meer, ik ben al 28 jaar heeeeeeel gelukkig met m'n meissie, maar inderdaad, Maurits en Hans gaan er wel erg tegenaan............960 estate 1996 schreef : Hoe durf je zoiets te denken.

Maar je moet bij Hans zijn hoor: Hij heeft een Eikel in de kofferbak en Leer wat wil je nog meer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maurits heeft leer in de nieuwe V90, van het type "oak leather", dus je snapt het al, "ja ja maurits, wij hebben ook leer....."
Daarnaast heeft de vorige eigenaar van Edelweiss een geur verspreider in de kofferbak van de auto gehangen, in de vorm van een eikel....
Je snapt het al, na een avondje stappen krijgen deze bevindingen een extra dimensie. En ja, bij iedereen. Het was heel gezellig hoor.
Zo, ik hoop dat de misverstanden uit de wereld zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leg dat maar eens uit.... Reddeloos verloren noemen ze dat geloof ik. Iedere uitleg wordt nu tegen je (ons) gebruikt...
Ik waag me verder niet aan uitspraken, ik kijk uit naar de komst van de V90!
M.
- V700 register
- Nieuw lid
-