Ledenaantal

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2008 23:27 #1070479 door V700 register
Ledenaantal is gemaakt door V700 register
Hallo,
Als ik zo over 's Heeren wegen voortglij zie ik zo links en rechts best wel veel auto's van het type waar wij ook gek van zijn. Maar je kunt niet altijd zien of het een clublid is en sterker nog ik denk dat er heel veel geen lid zijn....
Is er enig idee hoeveel 740/760/940 etc. nog op de weg zijn en dat gerelateerd aan het aantal leden... Ik denk dat er dan nog wel wat zendingswerk valt te verrichten. Kijk uit in Friesland, waar daar is er nog niet zo lang geleden nog één vermoord (een zendeling dan).
Zelfs in mijn eigen plaats (dorp is te klein, stad te groot) zie ik wel eens een baksteen rijden die vermoedelijk geen lid is en dat in een straal van 800 meter van een episch Volvo centrum.
Dus... wie het weet mag het zeggen.
Groeten,
Maurits
PS Rob... nu je zin?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2008 23:38 #1215311 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Een paar feitjes..............
Hallo Maurits,
het ledental van onze vereniging ligt nu op ca. 500. Het kunnen er een paar meer of minder zijn, eind van het jaar maken we weer de balans op.
In 2006, het jaar van ons lustrum, bleken er bij navraag nog rond de 13.000 7 en 9 series rond te rijden. ( Bron: RDW) Enig rekenwerk maakt duidelijk dat er inderdaad nog heel wat zendingswerk nodig is. Laten we zeggen dat onze leden gemiddeld 1,3 auto hebben, datzijn er zo'n 650.
650 : 13000 x 100% =  5% van de auto's zit bij ons in de vereniging. 
Maar laat de vereniging ook niet ineens een paar duizend leden hebben. Dat gaat gegarandeerd ten koste van de gezelligheid.

Groeten, Jan.

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2008 00:02 #1215312 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic geen antwoord
op jouw vraag, maar hier bij mij in het dorp (Naarden-Bussum) heb ik het idee dat de verhouding ½% is en niet zal verbeteren, aangezien de 7/945 gewoon die functie heeft die een Panda ± 15 jaar geleden had.
Ik kom net terug van een meerdaagse autorally in het Zeeuwse landschap, en daar heb ik ook zeer vele 940/960's geparkeerd gezien.
Mbt jouw kilometrage die achtenswaardig is: ik heb kennis gemaakt met een mallotige Noor die nu 800.000 hoofdzakelijk rallykilometers gereden heeft met zijn Volvo 123GT, terwijl hij hem op de trailer brengt naar de diverse startplaatsen in Europa, om de rallyauto te sparen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2008 12:13 #1215339 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Flyer
Ik zie ze ook regelmatig en heb dan de neiging om een flyer onder de ruitenwisser te stoppen. Misschien een idee om een mooie flyer hier op de site te zetten zodat leden hem zelf af kunnen drukken om te verspreiden.
Als ik de eigenaar van een 700/900 tegenkom maken we een praatje en komen al snel op de vereniging uit, meestal weten ze nog niet eens dat ie bestaat. Ofwel maakt het aanvragen van een gebruikersnaam het wat hoogdrempelig. Misschien moeten we de startpagina iets aanpassen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2008 12:34 #1215341 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ideeen?

strij003 schreef : Misschien moeten we de startpagina iets aanpassen.

Heb je daar ideeen over?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2008 14:05 #1215345 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik denk erover na

Johan Vlagsma schreef :

strij003 schreef : Misschien moeten we de startpagina iets aanpassen.

Heb je daar ideeen over?

Johan,
ik kom hier nog op terug.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC