Inventarisatie groupbuy grillebadges kilometersticker.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik dat heb nagelaten, mijn excuses, ik zal het vanavond bijwerken.Willem van Strik lidnr 328 schreef : Ook ik had in het draadje aangegeven interesse te hebben, maar ik vind mezelf niet bovenaan terug... Kwestie van te laat melden? In dat geval was een berichtje of post terug wel aardig geweest.
Dat kan ook kloppen. Ik heb de witte strip binnen, de rode nog niet (zoals je in dat draadje hebt kunnen lezen is dat een tweetal keer misgegaan en de persoon die ze zou snijden, meldde me net dat ie er gisteravond niet aan toe gekomen is, maar probeert dit vanavond te doen, zodat ik ze morgen heb) en als ik nog niet allesbinnen heb, lijkt me mailen met een betaalvoorstel niet zinvol.Willem van Strik lidnr 328 schreef : BTW: volgens mij wacht ik ook nog op een mail met betalingsvoorstel voor bumperstrips...
Geen paniek, komt wel goed. Mogelijk kan ik de badge en strip samen versturen. Het scheelt aan verzendkosten niets, daar de badge dusdanig zwaar is, dat ze samen verstuurd een tarief hoger uit komen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tevens heb ik een kort mailtje gestuurd, met een soort van 'instructie', voor zover nodig.
De rest volgt, stickers heb ik inmiddels weer besteld.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan graag 1 rvs plaatje en een 400000km sticker.
Groet,
Michiel

- V700 register
- Nieuw lid
-
Genoteerd. Ik probeer er zondag weer een paar te maken, als dat gelukt is, stuur ik je een mailtje met benodigde info.Michiel Gorter schreef : Dan graag 1 rvs plaatje en een 400000km sticker.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Morgen monteren.
Harstikke leuk initiatief, bedankt voor de service.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ziet er mooi uit! Ik monteer hem als mijn wagen start, leuk symbolisch moment

Groet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Overigens zou ik het ook best vinden, om de bumperstrips alvast te betalen, tenslotte heb jij er op deze manier ook je kosten van voorschieten aan, en bovendien doe je alle werk en maak je het ons weer makkelijk. Mag ook weleens wat tegenover staan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die heb je dus niet ontvangen?Ik heb hem dinsdag na Gemert op de bus gedaan!rudiger schreef : Hallo Bas, inmiddls tuf ik er rustig weer wat kilometertjes bij. Nog even en ik heb de 300.000 sticker nodig ipv de 250.000
Aangezien het toch wel al 5 a 6 weken geleden is dat ik betaald heb, dacht ik , ik help hem even te herinneren!
ik begin er nu aan te twijfelen.