Code VADIS 2003E
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2008 12:42 #1070377
door V700 register
Code VADIS 2003E is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
Ik wil VADIS opnieuw installeren, maar zie nergens het briefje met de code. Wie wil hem even naar mij toe pb'en, dan hoef ik niet te wachten tot Natas vanavond thuiskomt.
Alvast bedankt!
Ik wil VADIS opnieuw installeren, maar zie nergens het briefje met de code. Wie wil hem even naar mij toe pb'en, dan hoef ik niet te wachten tot Natas vanavond thuiskomt.
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2008 14:21 #1214714
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Post!
Je heb een bericht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2008 16:18 #1214724
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je!
Waarschijnlijk net als de meeste van ons, had ik ook zo'n blaadje. Dank je!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2008 20:55 #1214750
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vista en Vadis...
... hoe gaat dat samen?
Er is al eerder over geschreven en er kwamen toen ook tips. Mijn digitale vaardigheden schieten helaas tekort om het daarmee voor elkaar te krijgen om VADIS te installeren op mijn Vista Home Premium laptop. Het genoemde "briefje" met de exacte instructie hoe het bij XP moet, heb ik. Kan iemand mij helpen aan een soortgelijke stap-voor-stap instructie hoe dit bij Vista Home Premium moet? Ik ben vast niet de enige met dit probleem...
Groetjes uit Zuid-Limburg,
Er is al eerder over geschreven en er kwamen toen ook tips. Mijn digitale vaardigheden schieten helaas tekort om het daarmee voor elkaar te krijgen om VADIS te installeren op mijn Vista Home Premium laptop. Het genoemde "briefje" met de exacte instructie hoe het bij XP moet, heb ik. Kan iemand mij helpen aan een soortgelijke stap-voor-stap instructie hoe dit bij Vista Home Premium moet? Ik ben vast niet de enige met dit probleem...
Groetjes uit Zuid-Limburg,
Moderators: Jerry Stam