Taxatiedag 11 oktober 2008: nog 1 plaats over
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2008 19:39 #1070270
door V700 register
Taxatiedag 11 oktober 2008: nog 1 plaats over is gemaakt door V700 register
Morgen om 09.45 hebben wij nog een plaats over voor het taxeren bij Verkerk.
Meld je snel aan!
Groet,
Paul
Meld je snel aan!
Groet,
Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2008 20:39 #1214257
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eerder
ik wil wel eerder als dat kan. Dus ipv 10.45 naar 9.45. Is dat mogelijk? Dat betekend dat om 10.45 een plaats vrij is.
Hoor het wel.
Hoor het wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-10-2008 21:13 #1214263
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic prima hans. de rest
prima hans. de rest schuiven wij wel door, als iedereen wat eerder is (zie het als een meet and greet) dan komt het goed.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 17:38 #1214314
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Bedankt Paul voor de organisatie. Ik heb mij wel vermaakt en zeker niet ontevreden. Waardevol gegeven is dat ik bij de dealer de historie van de eerste 6/7 jaar heb kunnen traceren. Zag er indrukwekkend uit! Verder verbazingwekkend wat de taxatiewaarden van de 740 types kunnen zijn! Beter dan geld op de bank.....
Rik

Rik

- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 17:57 #1214316
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Perfect geregeld.
Paul,
complimenten voor de organisatie van deze taxatiedag. Nuttig en gezellig. Leuk om met Harry Habraken kennis gemaakt te hebben. Hij taxeert heel grondig en nauwkeurig. En hij is een Registermakelaar-taxateur Federatie TMV, dus deze kwalifikatie laat weinig ruimte voor lieden die zijn rapport willen aanvechten.
Verder prima gastheerschap van Volvo-dealer Verkerk. Koffie en koek in overvloed en de beschikking over een hele grote ruime werkplaats.
Wat mij betreft wordt dit leuke initiatief een jaarlijks terugkerende club-activiteit. En inderdaad beginnen de bakstenen waardevolle auto's te worden. Hoewel taxatiewaarde nog geen handelswaarde is. Ook Pietje Bell ( als vreemde Volvo-snuiter) kreeg de volledige goedkeuring van onze taxateur en hij taxeerde een bedrag waarvan ik werkelijk niet gedacht had dat ie zo hoog zou zijn. Maar ieder zijn vak, dat bleek dus wel weer. Overigens is Harry ook een boeiend verteller en ik heb genoten van zijn verhalen over zijn docent zijn aan de IVA school in Driebergen. En het taxatie tarief wat hij ons heeft berekend is een heel sympathiek bedrag. Een volgende keer de moeite waard voor een ieder die zijn Volvo wil laten taxeren om zo te voorkomen dat hij bij schade met een fooi naar huis wordt gestuurd.
Kortom, het was een hele leuke bijeenkomst en voor herhaling vatbaar. Helaas gaf mijn camera de geest vanmorgen dus ik heb geen foto's kunnen maken. Maar hopelijk kunnen we er een paar van Harry lenen.
Groeten, Jan.
complimenten voor de organisatie van deze taxatiedag. Nuttig en gezellig. Leuk om met Harry Habraken kennis gemaakt te hebben. Hij taxeert heel grondig en nauwkeurig. En hij is een Registermakelaar-taxateur Federatie TMV, dus deze kwalifikatie laat weinig ruimte voor lieden die zijn rapport willen aanvechten.
Verder prima gastheerschap van Volvo-dealer Verkerk. Koffie en koek in overvloed en de beschikking over een hele grote ruime werkplaats.
Wat mij betreft wordt dit leuke initiatief een jaarlijks terugkerende club-activiteit. En inderdaad beginnen de bakstenen waardevolle auto's te worden. Hoewel taxatiewaarde nog geen handelswaarde is. Ook Pietje Bell ( als vreemde Volvo-snuiter) kreeg de volledige goedkeuring van onze taxateur en hij taxeerde een bedrag waarvan ik werkelijk niet gedacht had dat ie zo hoog zou zijn. Maar ieder zijn vak, dat bleek dus wel weer. Overigens is Harry ook een boeiend verteller en ik heb genoten van zijn verhalen over zijn docent zijn aan de IVA school in Driebergen. En het taxatie tarief wat hij ons heeft berekend is een heel sympathiek bedrag. Een volgende keer de moeite waard voor een ieder die zijn Volvo wil laten taxeren om zo te voorkomen dat hij bij schade met een fooi naar huis wordt gestuurd.
Kortom, het was een hele leuke bijeenkomst en voor herhaling vatbaar. Helaas gaf mijn camera de geest vanmorgen dus ik heb geen foto's kunnen maken. Maar hopelijk kunnen we er een paar van Harry lenen.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 18:44 #1214318
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vrienden, Bedankt voor
Vrienden,
Bedankt voor het gezellig maken van de taxatiedag vandaag. Complimenten voor de staat van de auto's, allemaal netjes schoon zowel van binnen als van buiten. Ik kreeg de complimenten van de heren van Verkerk dat de auto's zo mooi waren.
Tevens bedank ik hierbij de vrienden van Verkerk voor de zeer gewaardeerde gastvrijheid. De heer Verkerk senior was ook aanwezig en vertelde dat hij ook nog een keer een Executive had geleverd zoals die van Jeroen Post.
Ondanks de verkeerschaos op de rotonde richting de autoboulevard hebben wij met wat schuiven toch de planning rond gekregen waardoor ik om 15.30 uur weer in mijn blauwe diamant dat om weer richting Lelystad te gaan.
Dit is de tweede taxatiedag die 100% vol zat, er komt dus zeker een vervolg. Ik denk zelfs weer twee keer per jaar, mits de agenda van Harry het toelaat natuurlijk.
Graag tot de volgende keer!
Groet,
Paul
Bedankt voor het gezellig maken van de taxatiedag vandaag. Complimenten voor de staat van de auto's, allemaal netjes schoon zowel van binnen als van buiten. Ik kreeg de complimenten van de heren van Verkerk dat de auto's zo mooi waren.
Tevens bedank ik hierbij de vrienden van Verkerk voor de zeer gewaardeerde gastvrijheid. De heer Verkerk senior was ook aanwezig en vertelde dat hij ook nog een keer een Executive had geleverd zoals die van Jeroen Post.
Ondanks de verkeerschaos op de rotonde richting de autoboulevard hebben wij met wat schuiven toch de planning rond gekregen waardoor ik om 15.30 uur weer in mijn blauwe diamant dat om weer richting Lelystad te gaan.
Dit is de tweede taxatiedag die 100% vol zat, er komt dus zeker een vervolg. Ik denk zelfs weer twee keer per jaar, mits de agenda van Harry het toelaat natuurlijk.
Graag tot de volgende keer!
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 19:34 #1214325
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Paul,
ook ik ben
Hé Paul,
ook ik ben bijzonder tevreden en vond het heel erg leuk om onze Indy te laten taxeren. Even vergapen natuurlijk aan de pracht van de andere auto`s. Volgens mij kwam Jeroen Post net met z`n executive aanrijden toen ik wegging. Jammer, ik had geen tijd meer om om te keren, anders had ik die nog wel even goed willen bekijken.
Deze dag gaf mij direct energie om met dit mooie weer aan Phoenix te beginnen. Dus die is enorm grondig gewassen, zelfs daar had ik nog geen tijd voor gehad. Al het mos is weg, dat oogt al een stuk beter. Ik denk dat Phoenix de volgende taxatiedag aan de beurt is, dus ik geef mij nu alvast op
Ik kijk uit naar het uiteindelijke rapport.
Groeten,
Richard
ook ik ben bijzonder tevreden en vond het heel erg leuk om onze Indy te laten taxeren. Even vergapen natuurlijk aan de pracht van de andere auto`s. Volgens mij kwam Jeroen Post net met z`n executive aanrijden toen ik wegging. Jammer, ik had geen tijd meer om om te keren, anders had ik die nog wel even goed willen bekijken.
Deze dag gaf mij direct energie om met dit mooie weer aan Phoenix te beginnen. Dus die is enorm grondig gewassen, zelfs daar had ik nog geen tijd voor gehad. Al het mos is weg, dat oogt al een stuk beter. Ik denk dat Phoenix de volgende taxatiedag aan de beurt is, dus ik geef mij nu alvast op
Ik kijk uit naar het uiteindelijke rapport.
Groeten,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 19:43 #1214327
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic super!
Paul, grote klasse, deze dag. Goed georganiseerd en inderdaad is Harry een professional. Taxatie was prima, leuke en gezellige bijeenkomst. De volgende dag ben ik er weer bij, maar dan met Edelweiss. Ben erg benieuwd, kijk er nu al naar uit!
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2008 20:14 #1214330
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic leuk !
Inderdaad war het erg de moeite waard. Als eerste deelnemer had ik gelukkig ruim de tijd om met Paul en Harry gedachtenwisselingen te voeren. Ik had had mijn buurman, APK keurmeester en tevens mijn onderhouds monteur meegenomen, wat de discussie uiteraard alleen maar interessanter maakte. Later ben ik nog een tijdje teruggeweest, immers het was nog geen 5 minuutjes bij mij vandaan. Leuke en enthousiaste "rollers". Het verbaast mij nu wel dat Rik zijn historie van de eerst 6/7 jaar heeft kunnen opvragen terwijl ik er om verzocht heb, de eerste 3 jaar, en er niet op actief gereageerd werd.
Leuke ochtend, heb 5 clubleden en uiteraard hun mobielen op de voet kunnen aanschouwen. Paul, perfect geregeld!
Groet, Gerrit-Jan
Leuke ochtend, heb 5 clubleden en uiteraard hun mobielen op de voet kunnen aanschouwen. Paul, perfect geregeld!
Groet, Gerrit-Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2008 10:35 #1214375
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Boeiend

Kan ik natuurlijk niet achterblijven: Harry is inderdaad een ervaren taxateur, evenals boeiend verteller. Ondanks mijn relatief korte verblijf bij Verkerk heb ik weer een hoop bijgeleerd. En zo'n taxatie geeft toch een veilig gevoel. Bedankt voor het regelen Paul!
Groet,
Jan-Willem
Kan ik natuurlijk niet achterblijven: Harry is inderdaad een ervaren taxateur, evenals boeiend verteller. Ondanks mijn relatief korte verblijf bij Verkerk heb ik weer een hoop bijgeleerd. En zo'n taxatie geeft toch een veilig gevoel. Bedankt voor het regelen Paul!
Groet,
Jan-Willem
Moderators: Jerry Stam