De XC70 is weer verkocht, de 965 blijft!
- V700 register
- Nieuw lid
-
We hadden enige tijd geleden een XC70 gekocht als nieuwe familie-auto. De 965 uit 1996 zouden we daarna te koop zetten.
Maar dat ging dus uiteindelijk mooi niet door: de XC70 was mooi, luxe en stoer, maar we kregen niet het Volvo-gevoel zoals we dat kenden vanuit onze ervaringen met onze eerdere 245's, 740, 940, 960 en 780.
De XC70 was zoooo plastic, veel kleiner dan de 965 (voor drie kleine kinderen met bijbehorend rollend materiaal is hij te klein), onderhoud is niet goed meer zelf te doen en vrouw en kinderen reden dus bij voorkeur in de 965. En ik zakelijk in de 780, die lange tijd schaamteloos te koop had gestaan, maar waarvoor we onze waardering weer in ere hebben hersteld, mede vanwege de geweldige B204-GT motor.
De XC70 is afgelopen zaterdag verkocht en we zijn weer gelukkig met de 965 en de 780 (en de 245 Turbo IC (1984) en de P1800 ES als hobby-auto's natuurlijk).
Met Volvo-groet,
Arthur

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
herkenbaar gevoel... ik had het met een V70.Vaan schreef : de XC70 was mooi, luxe en stoer, maar we kregen niet het Volvo-gevoel zoals we dat kenden vanuit onze ervaringen met onze eerdere 245's, 740, 940, 960 en 780.
luid en duidelijk! hoeft niemand meer iets aan toe te voegen.Vaan schreef : De XC70 was zoooo plastic, veel kleiner dan de 965 (voor drie kleine kinderen met bijbehorend rollend materiaal is hij te klein), onderhoud is niet goed meer zelf te doen en vrouw en kinderen reden dus bij voorkeur in de 965. En ik zakelijk in de 780, die lange tijd schaamteloos te koop had gestaan, maar waarvoor we onze waardering weer in ere hebben hersteld, mede vanwege de geweldige B204-GT motor.
gefeliciteerd met de verkoop, met de verzameling die je hebt is het bepaald geen afzien heb ik het idee!Vaan schreef : De XC70 is afgelopen zaterdag verkocht en we zijn weer gelukkig met de 965 en de 780 (en de 245 Turbo IC (1984) en de P1800 ES als hobby-auto's natuurlijk).
groetz,
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Wat een prachtige verzameling auto's! Ik ben schaamteloos jaloers! Ik had gewild dat ik zo'n rijtje voor de deur (liever er achter) had staan!
(ik zou zelf dan wel de P1800 verkopen en daarvoor een 360 in de plaats zetten, maar dat is een persoonlijke afwijking!)