Drama in Schotland.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" news.bbc.co.uk/1/hi/scotland/7527191.stm " target="_blank">Crash A9 bij Aviemoor
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Ik sluit me aan bij jou, JP, vreselijk zo iets en een ieder die dit gezin kende, heel veel sterkte gewenst.
Jan.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens teletext is het een gezin uit Utrecht.
Uiteraard sluit ik me bij JohnPeter en Jan aan.
Volgende week sta ik weer even aan het graf van m'n nichtje. Vijf jaar geleden werd een tegenligger (of eigenlijk diens vracht) haar fataal. Haar zoontje is inmiddels zes jaar oud. Zij blijft voor altijd 31 jaar en net geen twee weken.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vind het vooral moeilijk omdat het je overkomt. Je kunt nog zo voorzichtig rijden en overal voor uitkijken, het kan je toch zomaar overkomen. In mijn geval vertrouw ik elke keer maar weer op God, maar het blijft een moeilijk ding.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als het trouwens al een V70 is, is het een nieuw model, wand hij heeft (had) bolle heupen
Overigens is ook duidelijk wie er in zat:
Overigens sluit ik me aan bij de bovengenoemde steunbetuigingen.The Herald schreef : Police yesterday named four people who were killed in a car crash on the A9 on Saturday. Guido Coffeng, 35, and his one-year-old son Naut Coffeng, from Utrecht in the Netherlands, were travelling north with the rest of their family when their vehicle collided with a pick-up truck travelling south. David Oswald, 71, and his wife Juliet, 68, from Newburgh, in Fife, who were in the other vehicle, also died in the accident at Slochd summit.