Drama in Schotland.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2008 14:49 #1066336 door V700 register
Drama in Schotland. is gemaakt door V700 register
Zo te zien is het een V70, maar erg veel is er niet meer van over; de pick up schijnt helemaal onherkenbaar te zijn. In en in triest, als er bekenden zijn die dit lezen dan wil ik hen graag mijn deelneming betuigen en sterkte wensen.
<a href=" news.bbc.co.uk/1/hi/scotland/7527191.stm " target="_blank">Crash A9 bij Aviemoor

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2008 18:01 #1207900 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Om stil van te worden.
Ik had het ook al op de BBC gezien. Ook in een Volvo ben je kwetsbaar in de jungle die verkeer heet.
Ik sluit me aan bij jou, JP, vreselijk zo iets en een ieder die dit gezin kende, heel veel sterkte gewenst.

Jan.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2008 21:22 #1207909 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Utrecht
Hallo Volvisti
Volgens teletext is het een gezin uit Utrecht.
Uiteraard sluit ik me bij JohnPeter en Jan aan.
Volgende week sta ik weer even aan het graf van m'n nichtje. Vijf jaar geleden werd een tegenligger (of eigenlijk diens vracht) haar fataal. Haar zoontje is inmiddels zes jaar oud. Zij blijft voor altijd 31 jaar en net geen twee weken.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2008 12:29 #1208207 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook mijn deelneming voor de
Ook mijn deelneming voor de betrokkenen. Verkeersongelukken blijven moeilijk. Mijn broer heeft blijvend hersenletsel nadat hij in 2001 is aangereden door een motorrijder die 300+ km per uur reed. Twee van zijn vrienden zijn omgekomen in hetzelfde ongeluk (motorrijder boorde zich in de zijkant ter hoogte van het achterportier).
Ik vind het vooral moeilijk omdat het je overkomt. Je kunt nog zo voorzichtig rijden en overal voor uitkijken, het kan je toch zomaar overkomen. In mijn geval vertrouw ik elke keer maar weer op God, maar het blijft een moeilijk ding.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2008 21:26 #1208243 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Drama.
Dit soort dingen is altijd een drama.Zeker als achteraf blijkt, volgens de Herald, dat de pick-up over de weg slingerde.
Als het trouwens al een V70 is, is het een nieuw model, wand hij heeft (had) bolle heupen
Overigens is ook duidelijk wie er in zat:

The Herald schreef : Police yesterday named four people who were killed in a car crash on the A9 on Saturday. Guido Coffeng, 35, and his one-year-old son Naut Coffeng, from Utrecht in the Netherlands, were travelling north with the rest of their family when their vehicle collided with a pick-up truck travelling south. David Oswald, 71, and his wife Juliet, 68, from Newburgh, in Fife, who were in the other vehicle, also died in the accident at Slochd summit.

Overigens sluit ik me aan bij de bovengenoemde steunbetuigingen. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC