Taxatierapport
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2008 09:04 #1065928
door V700 register
Taxatierapport is gemaakt door V700 register
Ik ben benieuwd hoe jullie verzekeringsmaatschappij reageert op het taxatierapport.
Voor de mijne, Centraal Beheer, heeft het geen toegevoegde waarde.
En mijn verkeersrechtsbijstandsverezekering, ook CB, wil het pas hebben als er geclaimd moet worden. Als ik het perse wil opsturen, mag het wel, maar ik kreeg niet de indruk dat ze daarop zitten te wachten.
Wat is jullie advies?
Rob K.
Voor de mijne, Centraal Beheer, heeft het geen toegevoegde waarde.
En mijn verkeersrechtsbijstandsverezekering, ook CB, wil het pas hebben als er geclaimd moet worden. Als ik het perse wil opsturen, mag het wel, maar ik kreeg niet de indruk dat ze daarop zitten te wachten.
Wat is jullie advies?
Rob K.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2008 09:27 #1205340
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste Rob,
Het voordeel is
Beste Rob,
Het voordeel is als er wat gebeurt en ze willen je afschepen met de dagwaarde dat je het rapport kan overleggen. Zo sta je een heel stuk sterker richting de expert van de verzekering.
Groet,
Paul
Het voordeel is als er wat gebeurt en ze willen je afschepen met de dagwaarde dat je het rapport kan overleggen. Zo sta je een heel stuk sterker richting de expert van de verzekering.
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2008 17:47 #1205375
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opsturen?
Ja, maar ik had begrepen dat ik het rapport nu al moest opsturen naar mijn verzekeringsmaatschappij, maar blijkbaar is dat helemaal niet gebruikelijk. Mijn vraag is dus wat jullie ermee doen.
Rob K.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2008 21:29 #1205390
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eerlijk
gezegd nog niks Rob.
Zal morgen ochtend eens bellen.
de 740 is geen probleem die kan zo allrisk
maar ben benieuwd wat ze vd 960 gaan zeggen.
Zal morgen ochtend eens bellen.
de 740 is geen probleem die kan zo allrisk
maar ben benieuwd wat ze vd 960 gaan zeggen.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-06-2008 22:14 #1205401
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Soms wel, soms niet
Een 960 all-risks verzekeren geeft vaak problemen. De auto zit wat betreft leeftijd tussen servet en tafellaken. GIO verzekert all-risks vanaf 15 jaar. Zelf heb ik mijn s90 al langere tijd en heb hem toen ie jonger was all-risks verzekerd gehad. Dan is het geen probleem om de auto all-risks verzekerd te houden. Bij nieuwkomers ligt dat moeilijk. Ik krijg mijn 480 turbo uit 1994 na veel vijven en zessen WA extra verzekerd, maar niet all-risks. Maar een goed taxatierapport is nooit weg. Is ie rondom verzekerd, dan meteen opsturen naar de verzekering, bij alleen WA( extra) gewoon goed bewaren en hopen dat je hem nooit nodig hebt. Maar je weet i.i.g. dat een taxatierapport van een goede taxateur je een goede bescherming geeft om bij schade ook een reeel bedrag te ontvangen en dat je niet met een fooi het bos in wordt gestuurd en dat je troeteldier niet voortijdig total loss wordt verklaard.
Groeten, Jan.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-06-2008 09:15 #1205423
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic All Risk
Ik heb vanmorgen gebeld:
960 estate is bij ANWB verzekerd en miv van heden All-Risk met dagwaarde (€ 9000,
taxatie rapport .
Dit voor drie jaar vast daar taxatie rapport ook drie jaar geldig is. (Hoefde rapport niet te hebben maar ik moet wel goed bewaren)
De 740 GL sedan is bij Gio verzekerd (heb ik een klassieker verzamel polis) Deze willen graag taxatie rapport per mail of fax.
Originele hebben ze niet meer nodig.
Ook de 740 is miv heden All-Risk met dagwaarde ( € 5000,
taxatie rapport. Ook voor drie jaar.
Dus heb je wat aan het taxatie rapport ? Ik vind van wel.
960 estate is bij ANWB verzekerd en miv van heden All-Risk met dagwaarde (€ 9000,

Dit voor drie jaar vast daar taxatie rapport ook drie jaar geldig is. (Hoefde rapport niet te hebben maar ik moet wel goed bewaren)
De 740 GL sedan is bij Gio verzekerd (heb ik een klassieker verzamel polis) Deze willen graag taxatie rapport per mail of fax.
Originele hebben ze niet meer nodig.
Ook de 740 is miv heden All-Risk met dagwaarde ( € 5000,

Dus heb je wat aan het taxatie rapport ? Ik vind van wel.
Moderators: Jerry Stam