Vakantie topic: Waar gaat de reis heen?

• Ton Herman Melis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 22:13 #1206759 door Ton Herman Melis
Beantwoord door Ton Herman Melis in topic topcamping

bas850 schreef : Wij gaan de laatste 3 wekn van juli naar Frankrijk. Maar weten nog niet waarheen? We willen naar de Alpen, iemand nog een leuke camping, niet te groot, rustig, leuk voor kinderen (6 jaar) en eventueel een zwem gelegenheid.
Bas

Ha Bas,<a href=" www.lacreche.com/ " target="_blank">
Niet de Alpen maar de Vogezen is ook erg leuk en wel op <a href=" www.lacreche.com/ " target="_blank">La Creche. Ik heb hier al 2 jaar erg veel plezier gehad. Kleine camping met (toen ik er was) opvallend veel oude Volvo-rijders, dat schept een band. Jos en Ineke zijn de gastvrijheid zelve en de sfeer is er dan ook geweldig. Er is een beekje dat dwars over de camping stroomt waarin de kinderen met stenen dammen kunnen maken en verder is er een soort woonkamer met spelletjes voor als het regent. En allemaal erg leuke gasten zoals wel vaker op die kleine campings het geval is. Veel gezinnen met jonge kinderen en bijna geen caravans. Gaf mij het gevoel van een groep vrienden die ieder jaar afspreken. Zo is de camping ook begonnen. Trouwens niet te vergeten op tijd reserveren om een keertje avondvullend mee te eten met wat Ineke een paar keer per week kookt is zeker aan te raden!
Ik vertrek vrijdag trouwens richting Chatellerault (valle de la Vienne), en kom dan ook langs Orleans.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 23:59 #1206778 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Italie
Net als vorig jaar, dit keer echter Cattolica. De vorige trip naar italie werd overheerst door een voordurend terugkerende laag "mayonaise" in het expansievat. Dat bleek uiteindeliijk afkomstig van olie uit de automaat die door een lekke voorverwarmer in het koelwater kwam.
Weinig Volvo's daar.
Wordt weer minimaal 2650 kilometer "het Volvo gevoel".
Bert 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 22:54 #1204625 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeeland
Een camping De Pekelinge in OostKapelle. Ergens bij Middelburg in de buurt.

• Boris Duijndam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2008 18:48 #1208018 door Boris Duijndam (GAST)
Beantwoord door Boris Duijndam (GAST) in topic Rome
Mijn vader en ik gaan met de 960 Naar rome.. ik ga zekerweten de wax meenemen en s'avonds door de binnenstad cruisen met het dakje open.. kijken of de damens niet alleen  voor die rare rooie paarden vallen (H)

Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|

Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2008 12:33 #1208208 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk om te lezen allemaal.
Leuk om te lezen allemaal. Fijne vakantie gewenst.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2008 19:59 #1208230 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hellouw a/d Waal
Vakantie begint voor mij pas in September, ik ben "huurling" dus in deze vakantie tijd is er voor mij genoeg werk.
Bovendien hebben wij(mijn vriendin en ik)dit voorjaar een oud huisje in de West Betuwe gekocht(overigens vlakbij de voorzitter). Hoewel ik aanvankelijk nog allerlei plannen had ben ik er nu achter dat we in September misschien een paar dagen gaan zeilen, of naar de Ardennen om te wandelen.Verder ga ik vooral in de tuin genieten van de vogels(o.a.steenuil) en de reeën die hier in de buurt lopen. Een beetje klussen aan de auto's en een nieuwe keuken plaatsen, dan zal die maand al wel weer snel voorbij zijn.
&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC