Nieuwe advertentierubriek: Van leden voor leden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toch wel jammer, alleen de recente discussies gebruiken, er zit nog veel meer in de site (ook -potentieel).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Johan tuurlijk kijk ik ook op recente discussies.Johan Vlagsma schreef : In recente berichten zijn de regels zonder een "in discussie" gevuld de advertenties, agenda items en dagboek pagina's.
Toch wel jammer, alleen de recente discussies gebruiken, er zit nog veel meer in de site (ook -potentieel).
Maar voor advertentie s kijk ik altijd even op recente pagina s
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Ok. Hierbij de <u>uitgebreide </u>handleiding:960 estate 1996 schreef : Klik altijd op recentie pagina s Als ik dan op advertentie klik gebeurt er niks.
- Klik op gewenst 'pagina type' boven aan de pagina.
- Klik op 'indienen' (knopje rechts ervan).
Je kan ook meerdere types selecteren door tijdens het klikken de ctrl-toets ingedrukt te houden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wel, misschien wil je de advertenties wel lezen. Ik heb er 1, misschien wel voor jou interessante opgezet.!Siang Phoa schreef : of ik er gebruik van zal maken, laat ik in het midden, alhoewel ik misschien toch de eerste gebruiker zou kunnen zijn, maar ik spreek mijn waardering uit voor het faciliteren van deze verdere mogelijkheid tot interactie tussen clubleden.
Groetjes Rudiger