Cosmeticadag.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Afgemeld Willem.Willem V. schreef : op de valreep nog aangemeld, of het nog gaat lukken ? Ik hoor het wel.
(neem mijn plek anders maar)
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
je staat er bij, dus geen probleem.
Groeten, Jan.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Weer veel geleerd van het aanwezige poetsbedrijf, dat ga ik dus binnenkort in de praktijk brengen en hopelijk glimmen mijn auto's dan nog meer dan hiervoor. De uitleg van de nieuwe Nano-techniek was interessant om te horen en zeker het overwegen waard. Een 740 ( toevallig mijn vroegere blauwe 740) was proefkonijn en rijdt nu met een ultra gladde voorruit rond. Zijn review lezen jullie nog in de volgende Factor.
Er was door Lisette en haar collega's volop eten en drinken geregeld en bij afloop rond 15.30u kregen we allemaal nog een fles wijn mee. Zij waren erg enthousiast over deze dag en over de sfeer binnen de vereniging en met de uitnodiging dat we volgend jaar weer van harte welkom zijn, gingen we naar huis.
Iedereen heel hartelijk bedankt voor zijn/haar komst en het meebrengen van een goed humeur.
Prettig weekend nog en tot ziens.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar wel een fantastische dag. Ik heb geweldig genoten.
We maken inderdaad weer een keer een vervolg hierop.
Voor de poetsmiddelen: <a href=" www.smartwax.nl/ "> WWW.SMARTWAX.NL
Voor het restylen, Nanotechnologie en interieurreparatie: <a href=" www.drvinyl.nl/ "> WWW.DRVINYL.NL
Voor het laten poetsen van de wagen: <a href=" www.lvbelettering.nl/ "> www.lvbelettering.nl
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Mijn wekker ging vanmorgen om de een of andere reden niet. Toch was ook ik (nadat ik me met Hedwig op sleeptouw nog twee keer verreed op zo ongeveer de laatste kilometer. Sorry Hedwig!) om 9.15 uur present. Na een rit van 1 uur en 45 minuten.
Het aantal deuken de Mohamedi uit mijn auto heeft gehaald is waarschijnlijk groter dan het aantal deuken dat ie uit alle andere auto's samen heeft gehaald. En dat voor een prijs, die meer dan redelijk genoemd mag worden. Volgende keer gaan we voor spuiten zonder uitdeuken. De lak van m'n auto heeft namelijk ook behoorlijk onder de vorige eigenaar geleden.
Dank aan Willem voor de rit naar de pinautomaat en terug.
Het was weer berengezellig. De verzorging, zoals mijn voorgangers al vermeldden, was zeer goed.
Tegen het eind heb ik met Rob nog even m'n oude motorkap naar de H&M loods gebracht. Alwaar Frits me een gebakje aanbood. Heren, bedankt.
Alleen die fles wijn.... hoe zal ik het zeggen ... Wel ... bij het uitstappen voor de deur scheurde het handvat (van het doosje/draagtasje dat eromheen zat). Ik ga zo nog even met een emmer naar buiten, om de laatste restjes de goot in te spoelen.
Onderweg naar huis nog even treintje gespeeld met Willem en Jeroen. Volgende keer moeten we eens met z'n drietjes naast elkaar gaan rijden. Voor de lol. Of uit protest tegen de hoge brandstofprijzen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met deze demonstratie uitdeuken en poetsen, reparatie bekleding c.q. Nano voor ruiten bij dr. Vinyl, een leerzame en gezellige dag, een aanrader voor iedereen van de vereniging om volgend jaar dit eens mee te maken.
Je steekt er wat van op.
Mathy bedankt voor adviezen bij het demonteren van mijn koplampunit. Zo lukt het toch om mijn 2e vrouw in topconditie te houden.
Mart lidnr.:950
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor het compliment! Ja, het was vroeg dag... idd, mijn schoonheid had wat cosmetische problemen, zoals reeds gememoreerd. Een paar van die ellendige k** deukjes uit de zijkant gehaald met zeer behoorlijk resultaat. Wat zonder meer een topprestatie genoemd mag worden is reparatie van de middenconsole; er zat een gat in ter grootte van een verenigingsschild, maar dat is werkelijk perfect gerepareerd! Petje af zogezegd. Daarbij mag niet onvermeld blijven dat de prijs alleszins redelijk genoemd mag worden, zeker als je het vergelijkt met NOVANET, die wisten een prijsopgave van euro 300.== ex. BTW te presenteren. Nu was ik (toch nog) euro 200 incl. BTW kwijt. maar daar was ook de stoelreparatie bij inbegrepen. De wang van de bestuurdersstoel was ongeveer tot op de draad versleten, nu weer als nieuw! CHAPEAU.jsnijder schreef : Ter**g, wat ging de wekker vroeg voor een zaterdagmorgen. Maar de cosmeticadag was weer een gezellig volvodagje. En diverse auto's rijden er weer lekker strak bij, alle kleine rotdeukjes uit de zijkant en vooral de toch al zeer mooie 960 estate van Tom Kuipers heeft ook van binnen een metamorfose ondergaan.
Mathy's verhaal van de wijnfles herken ik, alleen bleef de mijne heel... Ligt nog ongeschonden in de koelkast. Wij vonden het een heerlijke dag, gezellig (wat roken toch veel van de leden, ik ook, daar niet van, maar het valt gewoon op...) , ontspannen en vooral genieten van de auto's. Excuus voor de wat late reactie, we hadden even geen verbinding (met dank aan KPN).
groetz,