geinig karretje

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2008 10:10 #1065173 door V700 register
geinig karretje is gemaakt door V700 register
Wat dachten jullie van deze auto? Lijkt mij lang niet onaardig.
koopjes.marktplaats.nl/click.php?object=...p;fta_ind=1&df=1

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2008 10:37 #1200211 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
maar niet voor dat geld.
Links voor spatbord niet mooi meer
rechts deuk in deur
En de rode lak is al wat verweerd.
Heb ik hem nog niet eens in echt gezien. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2008 15:17 #1200236 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic snel
Zo weet je wel dat je een hele snelle estate hebt. Ik sluit me wel bij Frits aan aangaande de prijs.
De verweerde lak is denk ik met wat ellebogenstoom en hulp(advies) van Eric de Bree wel mooi te krijgen. zijn Rooie Sien zag er
wat ik begreep nog slechter uit en dat zou je nu niet meer zeggen. Ik heb wel de ervaring met mijn vorige rode dat je wel veel vaker moet poetsen. Overigens moet hij voor de meeste van ons ook nog worden ingevoerd en dan vraag ik met weer af zijn die turbo 16V 745's wel in nederland geleverd geweest. Zo niet hoe zit het dan met de typegoedkeuring??
Bert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-05-2008 23:38 #1200292 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hebberig!
Ik word hier heel hebberig van! (en mijn vrouw merkt het niet als 'ie in de straat staat)  Deuken en verkleuren: dat is zo verholpen!  Dan nog (sorry jongens) LPG erin of nog liever CNG, roofrailtje erop, spiegels en bumperts meespuiten, Audio erin......  

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-05-2008 02:22 #1200300 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Overdreven
Wel een adverteerder die van overdrijven houdt:
slechts zeven verkocht in Belgie? Ja, in rood en op Polarissen misschien... maar voor het overige zijn er al meer dan zeven uit Belgie naar Nederland gehaald, dus kan dat nooit kloppen.
Vind het een forse prijs voor zo'n T16, het is wel iets bijzonders maar de normale prijs in belgie voor een nette ligt rond de helft van deze prijs...
Typekeur is geen probleem bij import: het is een EG-auto dus wordt dat altijd overgenomen. Er moeten antuurlijk wel de correcte belgische papieren bij zitten. Kwa kosten voor import: Nieuwprijs zal geschat worden op iets van 100.000-110.000 gulden, hetgeen zal resulteren in een rest-BPM van rond de 200 euro. Keuring en kenteken kosten nog eens 200, dus voor zo'n 400-500 euro staat deze op nederlands kenteken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-05-2008 21:50 #1200536 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog een...
Alhoewel dat het er naar uitziet dat het de originele foto niet is, staat deze ook te koop:
<a href=" www.2dehands.be/volvo-740-turbo-16-valve...o_merk=61&qq=740 "> www.2dehands.be/volvo-740-turbo-16-valve...o_merk=61&qq=740
En dit aan de helft van de andere prijs. Je zou eens aan de originele foto's moeten vragen...
Groetjes, Hugo

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
15-05-2008 13:29 #1200595 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Hoe bereken je de BPM Willem???
"Nieuwprijs zal geschat worden op iets van 100.000-110.000 gulden, hetgeen zal resulteren in een rest-BPM van rond de 200 euro"
Ik vrees dat dat wat meer zal zijn op basis van 48000 euro. Misschien is ie goedkoper als 48 mille maar de BPM gaat denk ik geen 200 worden.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2008 18:41 #1200628 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Leeftijdskorting
Toch komt het daarop uit. Je vergeet namelijk, dat de regels voor de leeftijdskorting zijn vernieuwd: er wordt nu weer gewoon epr maand afgebouwd, en dat resulteert in een leeftijdskorting van 98,08% bij een auto uit 10-1990. En voor 48000 euro catalogusprijs kom ik dan op een BPM van 219 euro.

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
15-05-2008 19:07 #1200631 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Je hebt gelijk ja
kwist niet dat het na 10% ook nog verder naar beneden liepNette regel en die bied ook weer perspectieven.
In dit geval een keer een fijne uitkomst van een zwabberende niet te voorspellen overheid.
Een oude volvo met weinig KM's, die in het buitenland nog wel te vinden is, kan je nu toch zonder een dikke BPM factuur hierheen halen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC