Volvoschool
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vooral de diagnostiek lijkt me zeer interessant om van meer ervaren Volvologen onderwezen te krijgen. Met andere woorden: wanneer is iets kapot of is er te veel speling? Denk maar aan de controles die bij een onderhoudsbeurt horen of bij APK-gereed maken. Vervangen of repareren lukt vaak wel, maar de stappen die daaraan vooraf gaan, zijn (althans volgens mijn mening) moeilijker omdat er veel meer ervaring voor nodig is.
Tijdens de sleuteldagen houdt zo'n instructie degenen die iets aan hun Volvo gedaan willen krijgen waarschijnlijk teveel van het werk af. Vandaar dat ik aan de H&M loods met brug dacht. We zouden bescheiden kunnen beginnen met een of enkele onderwerpen en dan eens kijken hoe het loopt.
Wat vinden jullie hier van?
Groetjes uit Zuid-Limburg,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu even afwachten wat H&M erover gaan zeggen.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Vandaag met m'n (Volvo) vrachtwagen naar de keuring geweest, er gebeurde weer andere dingen als vorig jaar.
Ik blijf er nl elk jaar bij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben ik ook gelijk weer op de hoogte vd veranderingen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal toch niet de enige zijn met Volvologische bijscholingsbehoeften?

Groetjes uit het zeer zonnige zuiden,
- V700 register
- Nieuw lid
-
iets gezien hebben maakt die drempel wel lager
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Als nieuwbakken volvo liefhebber laat ik me graag informeren over de in and outs van het zelf sleutelen aan mijn zweedse, lijkt me dus een prima idee! Ik zal de topic in de gaten houden!

Gulle Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-
aart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou als de 'M' mag reageren... Lijkt mij een goed idee, maar ik heb nog geen ruggespraak met 'H' gehad. We hebben allebei net 2 zware weken achter de rug...960 estate 1996 schreef : en nuttig idee.
Dus wat mij betreft een goede optie, ben zelf nogal een beetje linkshandig wat mijn oogappel aangaat.
Hou dit topic maar in de gaten...
Grt.
Maurits
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou, de H van het stel vind het ook een beregoed idee! ik heb nog een project staan wat als voorbeeld kan dienen...... ene 740 turbo,wit. Nu alleen nog een datum prikken. Ergens in juni?Macs schreef :
Nou als de 'M' mag reageren... Lijkt mij een goed idee, maar ik heb nog geen ruggespraak met 'H' gehad. We hebben allebei net 2 zware weken achter de rug...960 estate 1996 schreef : en nuttig idee.
Dus wat mij betreft een goede optie, ben zelf nogal een beetje linkshandig wat mijn oogappel aangaat.
Hou dit topic maar in de gaten...
Grt.
Maurits