goederen voor de H&M Loods - 1 mei ! - INSCHRIJVING GESLOTEN!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-04-2008 19:41 #1064993 door V700 register
De dag dat ik een rondritje wil gaan maken om spullen voor de H&M Loods te verzamelen nadert met rasse schreden, tot op dit moment is er precies 1 adres dat ik moet aandoen.
Als er nog zaken gehaald moeten worden zou ik dat gaarne per omgaande vernemen, dat maakt het ook eenvoudiger het juiste vervoermiddel te kiezen, wij hebben ze hier van erg klein tot ontzettend groot, maar ik moet wel aangeven welke ik nodig heb.
Conclusie:
geef (middels een PB-tje) aan wat er gehaald moet worden; als het kasten, stoelen, bankstellen, koelkasten of andere grote zaken zijn, gelieve ook even een fotootje met wat maten erbij. Een adres kan ook geen kwaad natuurlijk, en doe er dan ook even een telefoonnummer bij.
groetz, Tom
het ritschema, DEFINITIEF: (de tijden zijn geheel vrijblijvend)
1. 08.00u vertrek uit Vleuten
2. 08.30u aankomst bij Jan-Willem / Utrecht
3. 10.00u aankomst bij Bart  / Amsterdam
4. 12.30u aankomst bij Jeroen / Oss
5. 14.30u aankomst bij Jeroen / Oosterhout
6. 16.30u aankomst bij H&M loods / Alblasserdam
Alle tijden zijn geheel vrijblijvend, en gelieve te begrijpen dat het voor mij ook een vrije dag is, er wordt dus geen bovenmatige haast ontwikkeld. Ik zal op het moment van vertrek naar de volgende bestemming even bellen, dan geef ik de geschatte aankomsttijd even door die mij wordt ingefluisterd door het navigatiesysteem.
Tot morgen, en LEVE DE KONINGIN! HOEZEE.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2008 00:55 #1198904 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Zelf
Ik woon zo dichtbij, heb alle mogelijkheden, doe ik zelf.
Prachtig initiatief trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2008 07:39 #1198907 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vleuten

Tom,
Ik breng die magnetron en waterkoker voor 1 mei wel even bij je langs in Vleuten oké. Je mag het ook komen halen maar ik weet niet of ik er ben op 1 mei. Nog steeds onzeker of ik moet werken dan. Reken om die reden dus ook maar niet op mijn hulp qua meerijden en dragen.
Groet,
Jan-Willem

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2008 17:25 #1198937 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic TV kijken...?
Is er nog een TV nodig, heb een redelijk grote (60 cm beeldbuis) goed werkende blaupunkt TV die ik pas heb vervangen voor een LCD TV, ding werkt prima, zit een scart aansluiting op en heb er ook nog een goed werkende DVD speler bij.
maat: breed 74cm, hoog 46cm, diep 42cm.  
Alles mag zo worden opgehaald uit Amsterdam, als er geen kabelaansluiting in de loods is, kan je digitenne overwegen, voor meen 7 euro in de maand kan je 23 zenders ontvangen.

Gr Bart.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2008 00:02 #1198986 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zelf gebracht
Ik heb vanavond even zelf mijn "oude" 3 zits bank afgegeven in de loods, 1 mei zit ik in GB met een aantal gelijkgestemde zielen uit deze vereniging.
Maar jullie kunnen in ieder geval even lui onderuit na het harde werken (maar 3 tegelijkertijd)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2008 00:05 #1198988 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic net voor

mderijke schreef : Ik heb vanavond even zelf mijn "oude" 3 zits bank afgegeven in de loods, 1 mei zit ik in GB met een aantal gelijkgestemde zielen uit deze vereniging.
Maar jullie kunnen in ieder geval even lui onderuit na het harde werken (maar 3 tegelijkertijd)

He maarten,
Je bent me net voor, zit ff te pielen met de foto's. Krijg ze niet van m'n telefoon af . Super bedankt voor het brengen!! Sorry dat ik snel weer weg moest, maar er zaten mensen op mij te wachten. Volgende keer lekker blijven hangen, en gezellig wat drinken, zitten, pianospelen, over volvo's praten, en volvo's en volvo's........

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2008 00:06 #1198990 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic GB!

mderijke schreef : Ik heb vanavond even zelf mijn "oude" 3 zits bank afgegeven in de loods, 1 mei zit ik in GB met een aantal gelijkgestemde zielen uit deze vereniging.

Tja, dat komt wel goed denk ik zo. is er al een datum bekend voor volgend jaar? Ik wil graag mee, en regeren is vooruit zien...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2008 00:10 #1198992 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic TV

snoek38 schreef : Is er nog een TV nodig, heb een redelijk grote (60 cm beeldbuis) goed werkende blaupunkt TV die ik pas heb vervangen voor een LCD TV, ding werkt prima, zit een scart aansluiting op en heb er ook nog een goed werkende DVD speler bij. maat: breed 74cm, hoog 46cm, diep 42cm.  Alles mag zo worden opgehaald uit Amsterdam, als er geen kabelaansluiting in de loods is, kan je digitenne overwegen, voor meen 7 euro in de maand kan je 23 zenders ontvangen. 

Hallo Bart, ik weet niet of er al een TV is, maar mocht er nog eentje nodig zijn, (Hans L?) dan wil ik die graag op 1 mei bij je opkomen halen. Als jij en Hans nu ff bekijken of die TV er komen moet, dan stuur je mij een PB met adres en telefoonnummer zodra jullie "eruit" zijn.
Tnx&grtz! Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2008 00:12 #1198993 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic toppie!

voltomvo schreef :

snoek38 schreef : Is er nog een TV nodig, heb een redelijk grote (60 cm beeldbuis) goed werkende blaupunkt TV die ik pas heb vervangen voor een LCD TV, ding werkt prima, zit een scart aansluiting op en heb er ook nog een goed werkende DVD speler bij. maat: breed 74cm, hoog 46cm, diep 42cm.  Alles mag zo worden opgehaald uit Amsterdam, als er geen kabelaansluiting in de loods is, kan je digitenne overwegen, voor meen 7 euro in de maand kan je 23 zenders ontvangen. 

Hallo Bart, ik weet niet of er al een TV is, maar mocht er nog eentje nodig zijn, (Hans L?) dan wil ik die graag op 1 mei bij je opkomen halen. Als jij en Hans nu ff bekijken of die TV er komen moet, dan stuur je mij een PB met adres en telefoonnummer zodra jullie "eruit" zijn.
Tnx&grtz! Tom.

TV is helemaal Top! Dan kunnen de kids die eventueel meekomen, TV kijken. Digitenne is een idee, maar een dvd doet al wonderen. Helemaal goed heren! Tom,nogmaals, werkelijke een klasse actie van je! ZIe je 1 mei.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2008 01:54 #1198996 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geeft niet

Hans L schreef : en, Je bent me net voor, zit ff te pielen met de foto's. Krijg ze niet van m'n telefoon af

. Super bedankt voor het brengen!! Sorry dat ik snel weer weg moest, maar er zaten mensen op mij te wachten. Volgende keer lekker blijven hangen, en gezellig wat drinken, zitten, pianospelen, over volvo's praten, en volvo's en volvo's........

Maakt niet uit, ik had thuis ook nog genoeg te doen, heb ook nog even alle zooi voor morgen, eeehh straks, in de wagen gezet.
En aj, ouweh**ren over Volvo's is altijd gezellie.....
Maar van de zomer kom ikwel een keer een aanslag op de drank plegen en dan gezellig uitkijkend over het water........ beregezellig.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC