Kennen wij deze niet?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2008 22:01 #1064920
door V700 register
Kennen wij deze niet? is gemaakt door V700 register
Kennen wij <a href="
link.marktplaats.nl/163844991
" target="_blank">deze niet? Ik dacht deze wel eens eerder tegen gekomen te zijn. Was toch een bijzondere wagen? of vergis ik me nu?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2008 22:32 #1198209
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic staat
ook als advertentie op "onze" site, of bedoel je dat niet?[*]740 B204GT - 1990Hoi iedereen,
na nog een jaartje trouwe dienst als reserve auto wordt onze 740 B204Gt - 1990 nu definitief verkocht. bij de meeste ondertussen wel bekend, stond vorig jaar ook even te koop maar het vrouwtje wou er perse nog mee rijden. staat is niet veranderd, er is 8000 km extra mee gereden dit jaar. totale stand iets over 150.000 km.
dit jaar vervangen:
- nieuwe teller, oude is er mee opgehouden maar is erbij
- nieuwe complete originele uitlaat
- volledige grote beurt 8000 km geleden, alle riemen, enz vervangen
- ophangrubber differentieel vervangen
- nieuwe hemel erin, de oude kwam naar beneden.
- nieuwe remblokken voor en achter met nieuwe remschijven voor
- verder is auto in meer dan goede staat, van binnen zo goed als nieuw, zelfs niets te zien op het leer.
- lakwerk is origineel maar heeft last van de zon en is een aandachtspunt, verder geen roestvorming of zo.
- banden 80%
Ik hoor het wel,
Je kunt me direct bellen op 06-50431036 of mailen op havikrs@hotmail.com
Hij is ook hier te bewonderen:
www.kapaza.be/detail/9334153/
grts,
Rob[/list]
na nog een jaartje trouwe dienst als reserve auto wordt onze 740 B204Gt - 1990 nu definitief verkocht. bij de meeste ondertussen wel bekend, stond vorig jaar ook even te koop maar het vrouwtje wou er perse nog mee rijden. staat is niet veranderd, er is 8000 km extra mee gereden dit jaar. totale stand iets over 150.000 km.
dit jaar vervangen:
- nieuwe teller, oude is er mee opgehouden maar is erbij
- nieuwe complete originele uitlaat
- volledige grote beurt 8000 km geleden, alle riemen, enz vervangen
- ophangrubber differentieel vervangen
- nieuwe hemel erin, de oude kwam naar beneden.
- nieuwe remblokken voor en achter met nieuwe remschijven voor
- verder is auto in meer dan goede staat, van binnen zo goed als nieuw, zelfs niets te zien op het leer.
- lakwerk is origineel maar heeft last van de zon en is een aandachtspunt, verder geen roestvorming of zo.
- banden 80%
Ik hoor het wel,
Je kunt me direct bellen op 06-50431036 of mailen op havikrs@hotmail.com
Hij is ook hier te bewonderen:
www.kapaza.be/detail/9334153/
grts,
Rob[/list]
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2008 23:58 #1198229
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Yep
Rob van Kol, de mooiste verenigingswagen van 2005 of daaromtrent. Toen zaten er overigens nog zeer fraaie polarissen onder, en was het rood nog echt brandweerrood. Maar voor wie nog iets bijzonders zoekt, is het nog steeds een heel leuke basis.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2008 00:17 #1198231
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel
leuke wagen 16V Turbo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2008 10:36 #1198253
door V700 register
Verder zeker een bijzondere auto zo'n 16V Turbo. De kleur past me alleen niet, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.
Beantwoord door V700 register in topic OK
Ja, willem, daar herinner ik het me van. Volgens mij staat de vorige eigenaar op de bewuste foto naast de auto, me de velgen. Hij had er toch veel aan gedaan? DUs de auto zou technisch in zeer goede staat moeten zijn? Nadeel van rood, is dat het snel verkleurd (pigment uit de lak?). Als ik naar de huidige foto kijk, lijkt me dat dit proces reeds in gang is gezet.Willem van Strik lidnr 328 schreef : Rob van Kol, de mooiste verenigingswagen van 2005 of daaromtrent. Toen zaten er overigens nog zeer fraaie polarissen onder, en was het rood nog echt brandweerrood. Maar voor wie nog iets bijzonders zoekt, is het nog steeds een heel leuke basis.
Verder zeker een bijzondere auto zo'n 16V Turbo. De kleur past me alleen niet, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.
Moderators: Jerry Stam