Factor is laat !!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2008 17:50 #1064837
door V700 register
Factor is laat !!!! is gemaakt door V700 register
Beste Leden,
In tegenstelling tot hetgeen gebruikelijk is zal de Factor 700 die gepland staat voor het voorjaar van 2008 niet uitkomen rond eind maart/begin april maar een maandje later.
Door drukte (nieuwe baan, verhuizing net achter de rug maar nog niet klaar met klussen en door de verdeelde aandacht ook wat minder inspiratie) zal de Factor pas waarschijnlijk begin mei in uw brievenbus ploffen

Excuses voor deze late versie, de volgende nummers komen wel iets later (een beetje het tijdspad verdelen) maar eind van het jaar liggen we weer op schema.

In tegenstelling tot hetgeen gebruikelijk is zal de Factor 700 die gepland staat voor het voorjaar van 2008 niet uitkomen rond eind maart/begin april maar een maandje later.
Door drukte (nieuwe baan, verhuizing net achter de rug maar nog niet klaar met klussen en door de verdeelde aandacht ook wat minder inspiratie) zal de Factor pas waarschijnlijk begin mei in uw brievenbus ploffen

Excuses voor deze late versie, de volgende nummers komen wel iets later (een beetje het tijdspad verdelen) maar eind van het jaar liggen we weer op schema.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2008 17:53 #1197723
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic maarten,
bedankt voor het berichtje. keek al weer reikhalzend uit naar het volgende nummer (met artikel/review over de 940 ??) en begon me lichtjes af te vragen of de hond van de postbode had huisgehouden.

natuurlijk is het uitbrengen van een verenigingsblad een hele klus, andere zaken moeten ook doorgang vinden. ik hoop dat dat allemaal voorspoedig verlo(o)p(t)(en (is) !!

natuurlijk is het uitbrengen van een verenigingsblad een hele klus, andere zaken moeten ook doorgang vinden. ik hoop dat dat allemaal voorspoedig verlo(o)p(t)(en (is) !!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2008 19:27 #1197732
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inspiratie
Dat betekent voor ons ook dat we Maarten van wat meer inspiratie moeten voorzien..
Houd je mailbox in de gaten Maarten

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2008 20:05 #1197739
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen punt!
Geen punt maarten! We waarderen je inzet enorm. We zullen inderdaad meehelpen met de inspiratie. Afgelopen weekend heb je weer de nodige inspiratie opgedaan denk ik! Erg leuk dat je erbij was.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2008 22:31 #1197766
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lachen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2008 22:37 #1197768
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic
De Factor maken is
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2008 22:59 #1197769
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maarten,
Het wordt mijn
Maarten,
Het wordt mijn eerste reguliere, en kijk er eveneens reikhalzend naar uit. Bedankt voor je berichtje en succes met alle privéperikelen. Op de (mogelijk) stressgevende activiteiten staat verhuizen hoog in de top 10, dus zeker iets om rustig de tijd voor te nemen. In elk geval hartstikke bedankt!
Het wordt mijn eerste reguliere, en kijk er eveneens reikhalzend naar uit. Bedankt voor je berichtje en succes met alle privéperikelen. Op de (mogelijk) stressgevende activiteiten staat verhuizen hoog in de top 10, dus zeker iets om rustig de tijd voor te nemen. In elk geval hartstikke bedankt!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2008 23:41 #1197777
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Waardering
Hallo Maarten
Je bericht wordt ook door mij zeer gewaardeerd.
Groetjes
Mathy
Je bericht wordt ook door mij zeer gewaardeerd.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-04-2008 23:43 #1197778
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En.........
.........de Factor700 zelf natuurlijk ook...........Mathy schreef : Je bericht wordt ook door mij zeer gewaardeerd.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2008 08:23 #1197789
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Var fard
Hej hej Maarten
Wil je het stukje van de Var fard nog hebben voor deze factor?
Wil je het stukje van de Var fard nog hebben voor deze factor?
Moderators: Jerry Stam