And the winner of the V-44 VOLVO VÅRFÄRD is !!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-04-2008 22:48 #1197569
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foto's 2008
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-04-2008 23:53 #1197577
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bizar!
HAHAHAHAHA
Wie wij?
Tiens het ging wel OK, Maar een prijs? nee dat had ik nou toch ook weer niet gedacht
Ik wist 43 modellen de puzzel was ok 42 seconden of zo, en ook de kerken wisten we wel te herleiden
en het gooien was nou.. ook nog wel OK
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value=" www.youtube.com/v/cDZJTEan7TY ">
Maarre.. om even hebberig te klinken
Ik ben wel benieuwd naar de prijs...
Wie wij?
Tiens het ging wel OK, Maar een prijs? nee dat had ik nou toch ook weer niet gedacht
Ik wist 43 modellen de puzzel was ok 42 seconden of zo, en ook de kerken wisten we wel te herleiden
en het gooien was nou.. ook nog wel OK
<object width="425" height="350"> <param name="movie" value=" www.youtube.com/v/cDZJTEan7TY ">
Maarre.. om even hebberig te klinken
Ik ben wel benieuwd naar de prijs...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2008 21:27 #1197572
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgend jaar wel weer van de partij!
Hallo Paul,
Voorgaande jaren hebben we wel meegereden, en toen was de opkomst best behoorlijk, de inschrijving stopte altijd bij 100 deelnemers. Was het nu zoveel minder dan?
Volgend jaar zijn we weer present, altijd erg gezellig en goed georganiseerd.
Maar vandaag hadden we gekozen voor de 46e Oost-Brabantrit van de Autosportclub Boxmeer.
Dat was in meerdere opzichten erg leuk, eens wat anders dan alleen Volvo!
Jaar na jaar reden we met veertig P1800's door de Ardennen, fantastisch natuurlijk, maar wel een beetje beperkt voor wat betreft autotypes. Daarna werd de Vorfard een leuk alternatief, vanwege de mooie varieteit tussen alle denkbare Volvo-uitvoeringen (ik ben overigens nog steeds voorstander van 1 grote Volvo-vereniging, maar dat terzijde).
Maar om zoals vandaag eens een rit te rijden met als gezelschap Traction Avant, E-type, 504, Renault Alpine, DAF 33, allerhande Alfa/Peugeot/Triumph/oude Opels en ga maar door, dat was ook wel eens een welkome afwisseling... Prachtig toch om te zien dat de familie van klassieker-liefhebbers zo groot is?
Maar goed, de blik is verruimd, we kunnen dus veilig weer gaan Vorfarden
Tot volgend jaar,
Arthur
Voorgaande jaren hebben we wel meegereden, en toen was de opkomst best behoorlijk, de inschrijving stopte altijd bij 100 deelnemers. Was het nu zoveel minder dan?
Volgend jaar zijn we weer present, altijd erg gezellig en goed georganiseerd.
Maar vandaag hadden we gekozen voor de 46e Oost-Brabantrit van de Autosportclub Boxmeer.
Dat was in meerdere opzichten erg leuk, eens wat anders dan alleen Volvo!
Jaar na jaar reden we met veertig P1800's door de Ardennen, fantastisch natuurlijk, maar wel een beetje beperkt voor wat betreft autotypes. Daarna werd de Vorfard een leuk alternatief, vanwege de mooie varieteit tussen alle denkbare Volvo-uitvoeringen (ik ben overigens nog steeds voorstander van 1 grote Volvo-vereniging, maar dat terzijde).
Maar om zoals vandaag eens een rit te rijden met als gezelschap Traction Avant, E-type, 504, Renault Alpine, DAF 33, allerhande Alfa/Peugeot/Triumph/oude Opels en ga maar door, dat was ook wel eens een welkome afwisseling... Prachtig toch om te zien dat de familie van klassieker-liefhebbers zo groot is?
Maar goed, de blik is verruimd, we kunnen dus veilig weer gaan Vorfarden
Tot volgend jaar,
Arthur
Moderators: Jerry Stam