780 uit Usedom, Duitsland op Ebay
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2008 20:07 #1064693
door Mathy van Nisselroy
780 uit Usedom, Duitsland op Ebay is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Op Ebay wordt <a href=" cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&am...K:MESE:IT&ih=015 " target="_blank">deze 780 aangeboden. Reparatie van de motorschade zou 1000 euro kosten. Ophalen i.v.m. tijdelijk kenteken alleen op een aanhanger mogelijk. Binnen een week na de veling ophalen en cash betalen.
Het is NIET mijn auto/advertentie.
Groetjes
Mathy
Op Ebay wordt <a href=" cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&am...K:MESE:IT&ih=015 " target="_blank">deze 780 aangeboden. Reparatie van de motorschade zou 1000 euro kosten. Ophalen i.v.m. tijdelijk kenteken alleen op een aanhanger mogelijk. Binnen een week na de veling ophalen en cash betalen.
Het is NIET mijn auto/advertentie.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2008 21:52 #1197013
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic soms
Af en toe ben ik desperaat.
Maar nu even NIET.
Maar nu even NIET.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-04-2008 22:22 #1197019
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Desperaat?
Hallo Mark I,
Het muntje valt even niet, hoezo ben je af en toe "radeloos, hopeloos, vertwijfeld of wanhopig"? Voor een liefhebber is het toch de moeite waard om ook een bod te doen? Of zit ik er echt naast?
Gr. G.J.
Het muntje valt even niet, hoezo ben je af en toe "radeloos, hopeloos, vertwijfeld of wanhopig"? Voor een liefhebber is het toch de moeite waard om ook een bod te doen? Of zit ik er echt naast?
Gr. G.J.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2008 00:09 #1197040
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Mmm
Matige foto's, door het tegenlicht is er erg weinig aan belangrijke details te zien, maar op het eerste gezicht ziet het er wel aardig uit.
Overigens, als hij het "absoluut geen roest" dankt aan het verzinkt zijn, dan heeft hij geen verstand van 780's. Die kunnen heel best roesten, en op allerlei specifieke plekken waar een gewone 700 meestal geen problemen kent. Helaas is van al die plekken slechts een heel vaag in beeld, dus kan je daar weinig over zeggen.
Ebay kennende, rekent hij op een prijs tussen de 4 en 5000 euro, gezien de "sofort kaufen" prijs. De minimumprijs zal daar niet erg ver onder liggen. En dat is gewoon veel geld voor een 780 met starre as en een motorschade, tenzij het verder inderdaad een perfect exemplaar blijkt.
Overigens, als hij het "absoluut geen roest" dankt aan het verzinkt zijn, dan heeft hij geen verstand van 780's. Die kunnen heel best roesten, en op allerlei specifieke plekken waar een gewone 700 meestal geen problemen kent. Helaas is van al die plekken slechts een heel vaag in beeld, dus kan je daar weinig over zeggen.
Ebay kennende, rekent hij op een prijs tussen de 4 en 5000 euro, gezien de "sofort kaufen" prijs. De minimumprijs zal daar niet erg ver onder liggen. En dat is gewoon veel geld voor een 780 met starre as en een motorschade, tenzij het verder inderdaad een perfect exemplaar blijkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2008 18:20 #1197093
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic desperaat zijn
... heeft hier betrekking op het willen bezitten van een 780.
Maar niet deze want ik vind hem gewoon niet mooi. En dan die motorreparatie: waaraan, wat, waarom?
Maar niet deze want ik vind hem gewoon niet mooi. En dan die motorreparatie: waaraan, wat, waarom?
Moderators: Jerry Stam