Einde V90
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2008 07:48 #1064506
door V700 register
Einde V90 is gemaakt door V700 register
maar niet die van mij maar die van Willem v S door brand, maar waar is dat draadje gebleven???? Had er graag dit aan toegevoegd: <a href="/node/15917" target="_blank">Hier</a> iig iemand die er eentje aanbiedt uitgebrand en al, is dat hem?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2008 08:17 #1195943
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Offline
Willem heeft moderators verzocht om zijn draadje en dagboekpagina's over zijn V90 offline te zetten.mbroeren schreef : maar niet die van mij maar die van Willem v S door brand, maar waar is dat draadje gebleven????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2008 09:51 #1195948
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoezo
vandaar dat ik hem niet kon vinden, maar waarom is dat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2008 13:54 #1195957
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic waarom einde V90 ?
De vraag lijkt gerechtvaardigd maar het antwoord dient evenwel van Willem zelf te komen.
En als er geen antwoord komt, moeten we daar vrede mee hebben. Je auto in de fik, is al erg genoeg.
En als er geen antwoord komt, moeten we daar vrede mee hebben. Je auto in de fik, is al erg genoeg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2008 15:20 #1195964
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic opvallend
vond het wel bijzonder dat er meteen over demontage en onderdelen werd gesproken, dus ik kan me het achteraf eigenlijk wel voorstellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2008 20:25 #1196540
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De V90 van Willem???
<a href="
www.speurders.nl/autosonderdelen/onderde...vo_v90_960_940_.html
">
www.speurders.nl/autosonderdelen/onderde...vo_v90_960_940_.html

Dicht bij mij in de buurt. Wel jammer dat de auto naar deze verkoper is gegaan.

Dicht bij mij in de buurt. Wel jammer dat de auto naar deze verkoper is gegaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2008 21:24 #1196550
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo te
zien lijkt het inderdaad op Willem zijn V90
<a href=" hobby550tkm.web-log.nl/ " target="_blank">(Hobby te koop) </a>
<a href=" hobby550tkm.web-log.nl/ " target="_blank">(Hobby te koop) </a>
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-04-2008 01:00 #1196583
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Yep
Dat is 'm inderdaad. Voor wie in onderdelen geinteresseerd is: het hout van de middenconsole was niet compleet en gaaf, linker deel wel (noten), hout in portieren ook.
<>Het leer is redelijk, in de achterbank drie minimale gaatjes van een gordel die klem heeft gezeten, voorstoelen moeten vooral schoongemaakt en geconditioned (was ik nog niet aan toe gekomen). Stoelverwarming werkte niet. Je moet je alleen afvragen of de rooklucht er nog uit komt. Geldt ook voor alle andere interieurbekleding.
Wielen zijn goed en netjes, vrijwel geen corrosie en geen stoeprandschade. Ik zou de voorwielen wel laten laseren voordat je ze gebruikt: de hitte bij de brand is best enorm geweest. Aan de andere kant: de banden zijn ook heel gebleven.
Of de M90 bak nog wat is, geen idee, is natuurlijk wel heet geweest, maar schakelde voordien heel goed.
Portieren, achterklep waren gaaf, alleen de kap over de achterwisser is niet gaaf. Deurpanelen de bekende plooien, verder goed.
<>Het leer is redelijk, in de achterbank drie minimale gaatjes van een gordel die klem heeft gezeten, voorstoelen moeten vooral schoongemaakt en geconditioned (was ik nog niet aan toe gekomen). Stoelverwarming werkte niet. Je moet je alleen afvragen of de rooklucht er nog uit komt. Geldt ook voor alle andere interieurbekleding.
Wielen zijn goed en netjes, vrijwel geen corrosie en geen stoeprandschade. Ik zou de voorwielen wel laten laseren voordat je ze gebruikt: de hitte bij de brand is best enorm geweest. Aan de andere kant: de banden zijn ook heel gebleven.
Of de M90 bak nog wat is, geen idee, is natuurlijk wel heet geweest, maar schakelde voordien heel goed.
Portieren, achterklep waren gaaf, alleen de kap over de achterwisser is niet gaaf. Deurpanelen de bekende plooien, verder goed.
Moderators: Jerry Stam