Sleuteldag, is mijn aanmelding door gekomen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2008 20:02 #1064493 door V700 register
Sleuteldag, is mijn aanmelding door gekomen? is gemaakt door V700 register
Good evening fellas,
Een paar maanden geleden maakt ik mijn entree op dit forum met het onderwerp "auto trilt bij stoplicht". Via één van de reacties kwam ik aanraking met het fenomeen "sleuteldag". Er is me toen vermeld dat ik me op de dag zelf kon aanmelden en dat was dus ook mijn bedoeling.
Toen eenmaal het verzoek kwam mij aan te melden, deed ik dit meteen, met meteen het verzoek een paar uren op de brug te reserveren. Al vrij snel kwam de mededeling dat ik eerst betalend lid diende te worden. Geen probleem natuurlijk. Maar al met al heeft het toch even geduurd voordat één en ander administratief helemaal afgewikkeld was. Gisteren kreeg ik de stickers, etc thuis, yes!
Nu komt die sleuteldag dichterbij en krijg ik een ietwat naar voorgevoel dat er geen rekening gehouden is met mijn brugtijdreservering (door de afhandeling van de aanmelding). Wie kan mij verlossen met een ontkennend antwoord?
Ik kijk erg uit naar de sleuteldag omdat ik zelf à-technisch ben en dus iets hoop te leren van anderen én er moet écht even naar mijn 740 gekeken worden. Vandaar.
Verder nog 1 vraag:
Ik las in een andere discussie dat het niet de bedoeling is dat je zelfgekochte spullen meeneemt. Welke 'sleuteldagcodes' zijn er nog meer belangrijk te weten voor een beginnend bezoeker?
Groetend vanuit een regenachtig oosten, Koen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2008 20:58 #1195854 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat zal ik maar doen dan.
Het verlossende (maar helaas geen ontkennend) antwoord:Ik kreeg dezelfde vraag, via de secretaris. Helaas moet ik je melden, dat ik geen aanmeldingsformulier heb ontvangen.
Kun je me aangeven wat je plannen zijn, voor de sleuteldag en dat mag even via een berichtje alsjeblieft.Mocht je het formulier nog hebben, wat je hebt opgestuurd, dan zie ik die ook graag even verschijnen.Een adres om dat heen te sturen, licht straks in je mailbox.
Regelementen voor de sleuteldag, staan op de bpvenste helft van het sleuteldaginschrijfformulier.Zelf meegebrachte onderdelen mogen inderdaad niet worden gemonteerd, dat is een van de regels. Ik stel voor dat je de rest even nakijkt op het formulier.
De rest van de informatie, inclusief de brugplanning, staat <a href="/node/15832" target="_blank">in deze posting</a>.
Kom in ieder geval naar Gemert, wie weet kom je nog ergens aan toe en anders heb je in ieder geval een leuke sleuteldag om met oietdereen kennis te maken, en heb je over 1 maand een herkansing, in Woerden, bij Hooftman.
Baseman, Regiocoordinator Brabant &amp; Limburg 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC