Officiele lijst sleuteldag Carlo Schmidt 29 maart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2008 19:05 #1195900
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb niet aangemeld.....
maar mag ik morgen eventueel op de koffie komen bij Carlo tijdens de sleuteldag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2008 20:43 #1195908
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vanzelfsprekend.
Op de koffie kan altijd.
Omdat je geen plannen hebt om te sleutelen, hoeft er in die zin niet voor een formulier gezorgd te worden.Uiteraard is het wel prettig te weten wie er verschint, als ik het maar om de lunch in orde te hebben. (Of dat nog lukt, weet ik niet)
Maar, welkom ben je dus zeker.Het lijkt een beetje 960 meeting te worden......
Omdat je geen plannen hebt om te sleutelen, hoeft er in die zin niet voor een formulier gezorgd te worden.Uiteraard is het wel prettig te weten wie er verschint, als ik het maar om de lunch in orde te hebben. (Of dat nog lukt, weet ik niet)
Maar, welkom ben je dus zeker.Het lijkt een beetje 960 meeting te worden......

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2008 21:37 #1195912
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Veel plezier morgen !!
Vanuit Epe ,.....sleutel ze !!!!
Dat er maar veel 'problemen"opgelost gaan worden,.......
Dat er maar veel 'problemen"opgelost gaan worden,.......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2008 22:04 #1195913
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt...
Kom alleen kijken en even wat kletsen. Breng wel een volvoliefhebber (geen 700lid) mee. Als daar kosten aan verbonden zijn hoor ik dit wel. Hij wil graag ook eens kijken bij Carlo en bij onze gezellige vereniging. Twee vliegen in klap.....Paul schreef : maar mag ik morgen eventueel op de koffie komen bij Carlo tijdens de sleuteldag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-03-2008 22:53 #1195919
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen brugtijd nodig.....
Bas mijn tijd tussendoor mag naar een ander, ik heb de auto gisteren APK laten keuren en dus genoeg tijd om de, overigens gave, bodem te inspecteren.
Tot morgen!
Tot morgen!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2008 01:14 #1195939
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Niks gepland, maar toch ....
Hallo Volvisti
Ik ben er morgen (of eigenlijk vandaag) ook bij. Heb niks gepland en toch al <strike>zes</strike> <strike>zeven</strike> negen dingen op m'n lijstje staan.
Groetjes
Mathy
Ik ben er morgen (of eigenlijk vandaag) ook bij. Heb niks gepland en toch al <strike>zes</strike> <strike>zeven</strike> negen dingen op m'n lijstje staan.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2008 12:04 #1195955
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic afzeggen
Helaas moet ik ter elfder ure afzeggen. Ik vermoed dat ik dat zelf het ergste vind. Ik zal geduld moeten hebben tot woerden. Ik had geen onderdelen besteld en geen brugtijd gereserveerd.
Veel plezier en succes daar in brabant,

Rob
Veel plezier en succes daar in brabant,

Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2008 13:56 #1195958
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inderdaad
Een beetje late reactie Mathy, maar dat is inderdaad de camping waar we onderhoud hebben gedaan aan het zwembad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2008 20:07 #1195972
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foto
het lukt even niet met de foto's
ik krijg een
500 Internal server error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, webmaster@volvo700vereniging and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.0.53 (Unix) Server at www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl Port 80 maar de foto's met de twee blauwe zijn leuk..
ik krijg een
500 Internal server error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, webmaster@volvo700vereniging and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.0.53 (Unix) Server at www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl Port 80 maar de foto's met de twee blauwe zijn leuk..
Moderators: Jerry Stam