Sleuteldag Hooftman is 26 april
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2008 18:11 #1064204
door V700 register
Sleuteldag Hooftman is 26 april is gemaakt door V700 register
De sleuteldag bij Hooftman in Woerden is definitief vastgesteld op zaterdag 26 april 2008. Voor details en het inschrijfformulier kijk in de agenda.
Nog een vriendelijk verzoek van Walter Saris van Hooftman, en ook van mij: vul het inschrijfformulier volledig in, dus alle vragen. Laat ons niets te raden over. En heb je onderdelen nodig, zet dat dan ook op het formulier. Het is erg druk bij Hooftman, en zij waarderen het niet als ieder afzonderlijk met hen gaat bellen over onderdelen. Weet je het niet, neem dan met mij contact op via een PB'tje op het forum of rechtstreeks naar het email adres : <a href="mailto:v700-gelderutre@planet.nl">v700-gelderutre@planet.nl het speciale adres voor mijn rol als regio coordinator.
Dank voor ieders begrip en tot ziens in Woerden
Nog een vriendelijk verzoek van Walter Saris van Hooftman, en ook van mij: vul het inschrijfformulier volledig in, dus alle vragen. Laat ons niets te raden over. En heb je onderdelen nodig, zet dat dan ook op het formulier. Het is erg druk bij Hooftman, en zij waarderen het niet als ieder afzonderlijk met hen gaat bellen over onderdelen. Weet je het niet, neem dan met mij contact op via een PB'tje op het forum of rechtstreeks naar het email adres : <a href="mailto:v700-gelderutre@planet.nl">v700-gelderutre@planet.nl het speciale adres voor mijn rol als regio coordinator.
Dank voor ieders begrip en tot ziens in Woerden
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2008 19:45 #1193657
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hooftman
Ik heb goede ervaringen met Hooftman. Als je inderdaad het formulier goed invult, gaat het prima.
En als er iets niet duidelijk is, belt Walter gewoon terug voor aanvullende info.
PS: corrigeer de titel nog even, Rene.
En als er iets niet duidelijk is, belt Walter gewoon terug voor aanvullende info.
PS: corrigeer de titel nog even, Rene.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-03-2008 19:07 #1193764
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je
Aangepast.
Weet ik, is de derde keer dat ik de dag daar organiseer. Ze hebben een reorganisatie gehad, nu erg druk, dus vandaar nog even wat puntjes op de ï gezet.
Weet ik, is de derde keer dat ik de dag daar organiseer. Ze hebben een reorganisatie gehad, nu erg druk, dus vandaar nog even wat puntjes op de ï gezet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2008 11:55 #1194044
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yup
Ik ben van de partij, daar. Ik schrijf het al even in mijn agenda.
Mijn handrem doet het niet. Ik zal daar eerst nog even een draadje over opstarten zodat ik weet of ik op de brug moet en wat ik allemaal nodig ga hebben. Met wat geluk is het enkel aanspannen, maar dat zien we dan wel weer. Hij is namelijk een half jaar geleden nog door de keuring gegaan, en voor zover ik weet moet je daarvoor een werkende handrem hebben.
Mijn handrem doet het niet. Ik zal daar eerst nog even een draadje over opstarten zodat ik weet of ik op de brug moet en wat ik allemaal nodig ga hebben. Met wat geluk is het enkel aanspannen, maar dat zien we dan wel weer. Hij is namelijk een half jaar geleden nog door de keuring gegaan, en voor zover ik weet moet je daarvoor een werkende handrem hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2008 00:44 #1194120
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niks van gemerkt, die
Niks van gemerkt, die reorganisatie. Da`s meestal een goed teken. Was me wel opgevallen dat Wim Pieterse met pensioen is gegaan inmiddels, maar meer dan dat is mij ook niet opgevallen. Ze zijn nog steeds even sympathiek en servicegericht.
Groet,
Richard
Groet,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2008 14:36 #1196188
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 12V prik
Ik heb mijn formuliertje ingediend.
Ik hoop dat ze zo'n 12V aansluiting hebben liggen lijkt me wel OK!
Ik hoop dat ze zo'n 12V aansluiting hebben liggen lijkt me wel OK!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2008 16:12 #1196195
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben er ook
Ik ben er ook.
Mijn achter ruitenwisser doet het al heel lang niet.
Kijken of ik die daar eens van kan maken anders komt het er toch nooit van.
formuliertje reeds ingediend.
Mijn achter ruitenwisser doet het al heel lang niet.
Kijken of ik die daar eens van kan maken anders komt het er toch nooit van.
formuliertje reeds ingediend.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2008 18:06 #1196208
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wordt mogelijk eerste sleuteldag voor mij..
Hallo René en andere volvoïtislijders,
Ik heb me gisteravond via het op het inschijfformulier genoemde adres aangemeld voor deze dag. Te verrichten werkzaamheden daarop vermeld (Olie/filter/kleppen), ik hoop dat het zo voldoende is. Ik kijk uit naar een eerste "real-live" kennismaking met enkele van de personen waarvan ik wel sitenamen ken, maar nog geen gezichten.
Kortom.. ik heb er zin in!
Ik heb me gisteravond via het op het inschijfformulier genoemde adres aangemeld voor deze dag. Te verrichten werkzaamheden daarop vermeld (Olie/filter/kleppen), ik hoop dat het zo voldoende is. Ik kijk uit naar een eerste "real-live" kennismaking met enkele van de personen waarvan ik wel sitenamen ken, maar nog geen gezichten.
Kortom.. ik heb er zin in!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2008 19:11 #1196209
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Officieuze presentielijst
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-03-2008 21:29 #1196225
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sterkte
Moderators: Jerry Stam