Istie weer? Beetje anders: mix benzine en watergas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2008 22:04 #1064134 door V700 register
Wel mooi dat je een pakketje kunt tracken; 1 maart zijn mijn dvd's vanuit LA verzonden richting Europa. Heb geen idee wanneer ze hier in Oost Groningen zijn, maar ik gok eind van de week.
DVD's? Welke DVD's?
De DVD's waarmee monteurs zich kunnen voorbereiden op de inbouw van de z.g. HAFC in diverse auto's; met dit ding wordt "watergas" opgewekt dat via het luchtfilter (geloof ik) in de motor komt en zorgdraagt voor een rendementsverbetering van minimaal 50%. Zou mooi zijn..
Zijn er leden geinteresseerd om deze DVD met mij te bekijken en zo een beeld te vormen? Hoop toch dat ik voor het eind van dit jaar een test installatie kan kopen om zelf te proberen. Hoop wel dat de DVD's antwoorden geven op onze vragen uit eerdere draadjes.
Ik hoor het graag.
JP
PS: Kosten waren 25 doilar (en 35 voor de verzending..) dus een kleine investering om straks met een dikke volvo 1 op x,y of z te rijden. Of om voor joker te staan in een niet nader te noemen autoclub :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2008 23:09 #1193249 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rijden op water
Ha JohnPeter

Ik wil graag met je meekijken, misschien moeten wij ens met elkaar bellen hoe wij dat op elkaar afstemmen
peter.  Lobbes, eigen inbouw LPG

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2008 16:05 #1193313 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lobbes, hebbes!
Thuis afgeleverd door TNT en uiteraard in de apple geplempt maar helaas, deze DVD vond-ie niet lekker. De TV met ingebouwde DVD speler (al wat ouder, maar toch..) gaf ook geen sjoege maar gelukkig, mijn dochter heeft een mooie laptop en daarop draaide het ding wel. (Morgen dus naar de Apple dealer toe, is garantie!)
Heb de intro bekeken, en als het verhaal klopt kun je in hogenoodgevallen (van jou of van de motor) ook daarop rijden. Er liep een generator op en een motormaaier. Nu zaten er mannen in de zaal die 800 dollar betaald hadden om dit trucje te leren dus er werd weinig gelachen; maar dit was dan ook het eerste half uurtje; de rest ga ik straks kijken. De andere dvd's zullen wel saai zijn, over motoren en tunen en meer van die gein, maar deze eerste is wel bijzonder.Er stond ook een brommer zonder uitlaat; een oplossing voor een enorm milieuprobleem! Hoop dat ze die straks ook laten draaien.
Eerste conclusie, na 30 minuten: kon wel heel spannend worden.
Geen professionele DVD dus ik kon niet zien hoelang de hele DVD is.
Als we ergens een PC en beamer kunnen vinden moeten we toch met een paar man kunnen kijken?
Ben benieuwd naar de reacties; ben nog steeds sceptisch maar.... 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2008 23:34 #1193363 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook sceptisch, maar na zoveel verhalen...
wil ik samen met jou/anderen graag bekijken en bediscussieren!

Peter,
Lobbes 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-03-2008 23:45 #1193366 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Misschien niet
Hallo JohnPeter

JP Elverding schreef : Thuis afgeleverd door TNT en uiteraard in de apple geplempt maar helaas, deze DVD vond-ie niet lekker...... (Morgen dus naar de Apple dealer toe, is garantie!)

Dat ligt eraan.  Het zou best kunnen, dat de DVD niet helemaal volgens standaard gebrand is.  De processor in een PC verwerkt grote getallen anders dan die in een Mac (van voor het Intel tijdperk).  De oorzaak daarvoor ligt al een paar decennia achter ons.  In de standaards voor CD's en DVD's is daar rekening mee gehouden.  Maar niet iedereen die een plaatje brandt, houdt zich aan de standaard.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-03-2008 10:06 #1193385 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic DVD - spelen en kijken
Zoe gewoon moeten werken, had ook bij anderde DVD's al dat ik die er twee of drie keer in moest duwen alvorens het werd geaccepteerd.
Straks dus een kleine week appelloos :( 
Er bestaat een kans dat ik 15 maart taxi moet rijden naar Nieuwegein; heb dan een aantal uren verlies omdat een paar meiden hun vriendinnen willen zien op het NK dans. Zondag moet de mijne zelf op, maar dan rijdt de baas die ook de zaal in gaat om van de dans te genieten,,,
Lees het wel!
Fijne dag verder,
JP 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC