Wat een pech

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2008 21:13 #1064131 door V700 register
Wat een pech is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
Al enige tijd ben ik niet op het forum te vinden.
Kort na de sleuteldag bij Zaltbommel stopte mijn auto ermee. Volgens de wegenwacht was het mijn gas. Dat had Jan van Rooyen ook al gezegd. Omdat de gasboer in Houten eerder al een verkeerd advies had gegeven, is mijn auto naar bunnik verplaatst. Na 3 weken hadden ze tijd. Het probleem was snel gevonden. De benzine pomp deed amper iets. Die werd dus vervangen, maar helaas... ook dat hielp niet. Met een computer uit een ander Type volvo kregen ze hem aan de gang, maar dit was geen turbo computer en verzoop de auto. Nu dus een ander computer erin. Maar helaas ook dat hielp niet. Beide computers deden het wel in een andere volvo. Ik ben nu 6 weken verder en begin de moed een beetje op te geven. Ook het plezier is even weg. Ik vrees dat ik op zoek moet naar een autoambulance en dan maar zien wat ik ga doen. Ja... ik ben er een beetje sip van en het zal ook wel wat gaan kosten.
Zodra er meer nieuws is horen jullie van me.
groeten Ad

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2008 21:17 #1193225 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Balen
Dat is echt balen, maar wat zijn de symptomen eigenlijk of heb ik een draadje gemist wat hier over gaat?
Bas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2008 21:23 #1193227 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic starten
Hoi Bas 
Ik had problemen met starten. Steeds vaker een paar keer starten voordat hij echt aansloeg. Soms sloeg de auto aan en was hij gelijk weer uit. Het leek op de startonderbreker maar dat schijnt het niet te zijn. Als je wat ether in het gashuis spoot dan sloeg hij wel aan, maar ook dat schijnt niet meer te werken.
groeten Ad

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2008 21:45 #1193233 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neem aan dat ze de pompen
Neem aan dat ze de pompen na hebben gekeken?
Loopt hij soms op 2 vloeistoffen? Hoe is het met de ontsteking? Zekering van de LPG installatie?
Ik roep ook maar een paar dingen.
Bas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-03-2008 21:50 #1193235 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Type?
Ben wel benieuwd wat voor auto, soort LPG installatie en wat dies meer zij.
Sommige dingen komen me bekend voor, maar Vlo rijdt al weer een stief stukkie verder, vanaf het moment dat de WW aangaf dat mijn LPG installtei op het laatste stukkie liep.
Er zijn destijds injectoren vervangen maar ook de thermostaat; ze zeiden toen dat de LPG installatie pas heel laat inkwam hetgeen leidde tot dubbele brandstof inspuiting. Moet zeggen dat het sindsdien daarmee goed gaat. "Kenmerk" was dat de naald van de watertemperatuurmeter moeizaam tot het midden kwam.
Maar goed, het kan een hele hoop oplossingen kosten voor je dé oplossing hebt; sterkte! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-03-2008 17:56 #1193651 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Benzine inspuiten
Hoi Ad,
Heb net een mooi stukje over jou geschreven, naar aanleiding van de sleuteldag bij Jan Rooijens. Nou meen ik mij te herinnneren dat Jan zei dat het niet aan je gas, maar aan je benzine toevoer lag. Hij spoot direct benzine in uit een spuitbus, en toen was het probleem tijdelijk over. Heb je de benzine pomp al laten controleren. Kunnen ze met drukmeting doen.
En laat ook eens kijken naar de drukregelaar, die zit ergens vooraan en regelt de toevoer van gas en benzine. Als daar een lek (gaatje in het membraan) zit, dan geeft dat vergelijkbare problemen. Heb ik ook gehad.
Op 26 april zijn we weer bij Hooftman in Woerden, zie ik je daar weer????
Succes

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC